امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 35345
  پرینت تاریخ انتشار : 24 ژانویه 2022 - 16:54 | 3 بازدید
سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان

۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب به شهر همدان اختصاص یافت

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: در مذاکرات صورت گرفته با وزیر نیرو، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های انتقال آب به شهر همدان اختصاص یافته است. «محمد ضروری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران انتقال آب از سد تالوار به همدان را نخستین اولویت این شرکت عنوان […]

۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال آب به شهر همدان اختصاص یافت

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: در مذاکرات صورت گرفته با وزیر نیرو، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های انتقال آب به شهر همدان اختصاص یافته است.

«محمد ضروری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران انتقال آب از سد تالوار به همدان را نخستین اولویت این شرکت عنوان کرد و افزود: این پروژه در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۳ به استان مصوب و مطالعات آن تا سال ۱۳۸۶ به طول کشیده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۸۶ آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه به دلیل مشکلات و مسائل مالی تاکنون به نتیجه نرسیده است که با روی کارآمدن دولت سیزدهم، بحث تامین آب در کشور در اولویت قرار گرفته است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان همدان به بازدید وزیر نیرو از پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان اشاره کرد و ادامه داد: به دستور وزیر نیرو با توجه به وضعیت خشکسالی امسال و سال آینده، این پروژه پیگیری شود تا تابستان، مردم شهر همدان بتوانند از آب سد تالوار برای آشامیدن استفاده کنند.

ضروری تصریح کرد: در این راستا و بر اساس دستور استاندار همدان با هماهنگی های صورت گرفته و در دیدار با وزیر نیرو قرار شد، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال جاری در اختیار این طرح قرار بگیرد.

وی یادآور شد: با همکاری های صورت گرفته در شرکت آب منطقه ای همدان و پیگیری های مسئولان ارشد استان همدان، امیدواریم که برنامه زمانبندی این پروژه به نحوی باشد که برای تابستان بتوانیم پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان را به نقطه مطلوبی برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرایی کردن دستور مقام وزارت نیرو جلساتی با مدیرعامل هلدینگ نیرو از مجموعه قرارگاه و مدیرعامل مهاب قدس برگزار و نحوه اجرای طرح مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.