امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35325
  پرینت تاریخ انتشار : 22 ژانویه 2022 - 11:02 | 2 بازدید
رئیس پلیس راه استان همدان

معابرکوهستانی همدان لغزنده است

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس پلیس راه استان همدان از لغزنده بودن معابر کوهستانی همدان خبر داد و گفت: مردم از سفرهای غیرضرور بپرهیزند. رضا عزیزی با اشاره به وضعیت راه‌های استان با توجه به بارش برف در روزهای گذشته اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تردد در جاده‌های استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر […]

معابرکوهستانی همدان لغزنده است

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس پلیس راه استان همدان از لغزنده بودن معابر کوهستانی همدان خبر داد و گفت: مردم از سفرهای غیرضرور بپرهیزند.

رضا عزیزی با اشاره به وضعیت راه‌های استان با توجه به بارش برف در روزهای گذشته اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر تردد در جاده‌های استان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است اما در  گردنه‌ها و مسیرهای کوهستانی با لغزندگی معابر مواجه هستیم.

وی بیان کرد: با توجه بارش برف و کولاک کنار جاده‌ها برف است و قسمتی از معابر کل استان به خصوص معابر کوهستانی  به صورت مقطعی لغزنده می‌شود و می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا به این مناطق رسیدند کنترل خودرو از دستشان خارج و منجر به واژگونی نشود.

رئیس پلیس راه استان همدان با تاکید به اینکه رانندگان تجهیزات زمستانی داشته باشند و زمستان نیز فصل سفر نیست  گفت: مردم فعلا سفرهای غیرضرور نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این بارش‌ها تصادف فوتی رخ نداده است اما به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها تصادفات جرحی را شاهد بودیم.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.