امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 35197
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2022 - 18:42 | 17 بازدید
رئیس پارک علم و فناوری استان همدان

چگونه صادرات پایدار داشته باشیم؟

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: برای صادرات پایدار باید استانداردهای خدمات صادراتی رعایت شود. دکتر محمد حسن مرادی اظهار کرد: عبور از استانداردهای مربوط به کالا و خدمات صادراتی در بحث صادرات مهم و حائز اهمیت است، بنابراین باید قبل از صادر کردن محصول استانداردهای لازم باید رعایت […]

چگونه صادرات پایدار داشته باشیم؟

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: برای صادرات پایدار باید استانداردهای خدمات صادراتی رعایت شود.

دکتر محمد حسن مرادی اظهار کرد: عبور از استانداردهای مربوط به کالا و خدمات صادراتی در بحث صادرات مهم و حائز اهمیت است، بنابراین باید قبل از صادر کردن محصول استانداردهای لازم باید رعایت شود.

وی افزود: یکی از خلاءهای موجود، وجود آزمایشگاه استاندارد برای صادرات است چرا که اگر بخواهیم صادرات پایدار داشته باشیم، باید هر یک از محصولات صادراتی استانداردهای لازم را داشته باشد، بنابراین وجود آزمایشگاه تمامی دیتاهای محصول را مورد بررسی قرار داده و قابلیت صادرات آن را عنوان می‌کند و این در حالیست که عدم وجود چنین آزمایشگاهی موجب صادرات غیر قانونی می‌شود همچنین در برخی موارد شاهد برگشت محصول هستیم.

مرادی خاطرنشان کرد: در برخی موارد علت برگشت محصولات صادراتی مباحث سیاسی بوده و هیچ ارتباطی به کیفیت کالا ندارد چرا که از این طریق می‌توانند کشور را در تنگنای بیشتری قرار دهند.

رئیس پارک علم وفناوری همدان یادآور شد: شناسایی بازار هدف در صادرات محصول بسیار حائز اهمیت است چرا که در این راستا می توانیم کیفیت محصولات را بالا ببریم  و استانداردهای کشور مورد نظر را شناسایی و رعایت کنیم که در این شرایط به صادرات پایدار دست خواهیم یافت.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.