امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35191
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2022 - 18:29 | 17 بازدید
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار

فعالیت ۱۲ واحد گلخانه ای در شهرستان بهار

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از فعالیت ۱۲ واحد گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد. عبدالحسین اکبری با اشاره به اهمیت توسعه کشت‌های گلخانه ای اظهارکرد: تولید محصولات کشاورزی به صورت کشت گلخانه‌ای در تمام طول سال انجام می‌گیرد و این محصولات تولیدی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. وی تصریح کرد: در […]

فعالیت ۱۲ واحد گلخانه ای در شهرستان بهار

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از فعالیت ۱۲ واحد گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

عبدالحسین اکبری با اشاره به اهمیت توسعه کشت‌های گلخانه ای اظهارکرد: تولید محصولات کشاورزی به صورت کشت گلخانه‌ای در تمام طول سال انجام می‌گیرد و این محصولات تولیدی نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: در شهرستان بهار در حال حاضر چهار هکتار گلخانه وجود دارد که در این واحدها انواع سبزی و صیفی‌جات و گل و گیاهان زینتی تولید می‌شود.

وی خیار،گوجه فرنگی و گیاهان زینتی را از عمده تولیدات محصولات گلخانه ای این شهرستان برشمرد و بیان کرد: با توجه به روند رو به رشد توسعه گلخانه‌ها، تولید محصولات گلخانه‌ای با توسعه واحدهای در حال ساخت افزایش خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه  شهرستان بهار یکی از مهمترین قطب‌های کشاورزی محسوب می‌شود که می‌توان برای برون رفت از بحران کم‌آبی و بحران خشکسالی و توسعه کشاورزی پایدار و مدرن، کشت های گلخانه‌ای  را توسعه داد یاد آورشد: از ابتدای سال جاری نیز توسعه حدود دو هکتار  گلخانه دیگر  در شهرستان بهار آغاز شده که در مرحله ساخت و آماده سازی قرار دارد،ضمن اینکه احداث شهرک گلخانه ای هم در دستور کار این مدیریت بوده و بصورت جدی در حال پیگیری است.

اکبری در بخش دیگر به اقدامات در رابطه با سرمازدگی گلخانه‌ها بیان کرد: در خصوص پیشگیری از خسارت سرمازدگی به سازه و محصولات گلخانه‌ای توزیع اطلاعیه از طریق شبکه ترویج، شبکه‌های اجتماعی و تماس تلفنی با گلخانه‌داران اطلاع رسانی صورت گرفته است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.