امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 35160
  پرینت تاریخ انتشار : 18 ژانویه 2022 - 19:24 | 22 بازدید
با حضور وزرای کشور و آموزش و پرورش؛

استاندار همدان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش برتر کشور تجلیل شد

به گزارش همدان نوین،‍ “علیرضا قاسمی فرزاد” استاندار همدان روز سه‌شنبه در همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش که در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، به عنوان یکی از روسای برتر شورای آموزش و پرورش کشور مورد تجلیل قرار گرفت.این همایش با حضور “احمد وحیدی” وزیر کشور و “یوسف نوری” وزیر آموزش […]

استاندار همدان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش برتر کشور تجلیل شد

به گزارش همدان نوین،‍ “علیرضا قاسمی فرزاد” استاندار همدان روز سه‌شنبه در همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش که در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، به عنوان یکی از روسای برتر شورای آموزش و پرورش کشور مورد تجلیل قرار گرفت.این همایش با حضور “احمد وحیدی” وزیر کشور و “یوسف نوری” وزیر آموزش و پرورش و و ارتباط زنده  تصویری با استانداران سراسر کشور برگزار شد که علاوه بر استاندار همدان از چهار شورای آموزش وپرورش استان‌های دیگر نیز قدردانی شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این آیین گفت: کسب عنوان برتر کشور شورای آموزش و پرورش استان همدان بسیار ارزشمند است و این عنوان را خدمت معلمان، مربیان، کارکنان، دانش آموزان و مدیران مناطق و استاندار همدان تبریک می گویم.

“مهدی باب الحوائجی” اظهار داشت: امیدواریم با مدیریت جدید آموزش و پرورش همچون گذشته شاهد توفیقات باشیم.

وی افزود: شاخص‌هایی همچون سیاست گذاری، برنامه ریزی و مدیریت امور مالی و اقتصادی موجب برتری شورای آموزش و پرورش استان همدان در کشور شد.

استاندار همدان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش برتر کشور تجلیل شد

وی اضافه کرد: حرکت های خوبی در شورای آموزش و پرورش استان انجام شده و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا؛ در مدیریت شوراهای آموزش و پرورش کشور استانداران و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های همدان ایلام، تهران، کرمانشاه و اصفهان تجلیل شدند.

در این آیین از “علیرضا قاسمی فرزاد” استاندار همدان، “حسن بهرام‌نیا” استاندار ایلام، “محسن منصوری” استاندار تهران و ۲ استاندار دیگر  توسط وزیر قدردانی شد.

استاندار همدان به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش برتر کشور تجلیل شد

در سالنامه ملی کشور از ۲۴ تا ۳۰ دی به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، شوراهای آموزش و پرورش در استان‌ها و شهرستان‌ها به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از تمامی منابع و امکانات، جهت تاسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت های اجرایی آموزش و پرورش  تشکیل شده است.

شوراهای آموزش و پرورش بر مدار قانون مصوب مجلس شورای اسلامی حلقه اتصال و پیوند مشارکت های مردم و دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در نظام تعلیم و تربیت هستند.

هفته پژوهش به منظور پاسداست مشارکت بخش های مختلف جامعه در حمایت و همراهی با برنامه های آموزش و پرورش و بسط فرهنگ مشارکت هفته پایانی دی ماه نام گذاری شده است و هر سال با حضور مقامات عالی دولت از شوراهای برتر کشور تجلیل می شود.

امسال روز جمعه ۲۴دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، ارتقاء فرهنگ وقف و خیریه آموزشی،  روز شنبه ۲۵ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، الگوی مدیریت هیأت امنایی،  روز یکشنبه ۲۶ دی ماه با عنوان نقش آفرینی فعال خانواده ها و فرهنگیان در مدیریت و تحول منطقه،  روز دوشنبه ۲۷ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، حمایت و نظارت محلی و کاهش تمرکز،  روز سه شنبه ۲۸ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مسوولیت اجتماعی شرکت ها و سازمان ها،  روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، مردمی سازی تعلیم و تربیت و روز پنجشنبه سی ام دی ماه با عنوان شورای آموزش و پرورش، زمینه ساز تحقق گام دوم انقلاب در تعلیم و تربیت، نام گذاری شده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.