امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 35089
  پرینت تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2022 - 22:27 | 8 بازدید
امام جمعه همدان:

ارتقای منزلت فرهنگیان شرط اول برای ساخت آینده کشور است

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان شرط اول برای ساخت آینده کشور را ارتقای منزلت فرهنگیان دانست و گفت: تحقق این مهم در کنار مسائل فرهنگی نیازمند توجه در حوزه مالی است.  آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و […]

ارتقای منزلت فرهنگیان شرط اول برای ساخت آینده کشور است

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان شرط اول برای ساخت آینده کشور را ارتقای منزلت فرهنگیان دانست و گفت: تحقق این مهم در کنار مسائل فرهنگی نیازمند توجه در حوزه مالی است.

 آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه اعتقاد ما بر این است که معلم از لحاظ منزلت اجتماعی باید دارای بالاترین سطح در جامعه باشد، افزود: حفظ شان معلمان، آماده کردن زیرساخت ها و ابزار لازم در حوزه تعلیم و تربیت و تلاش و عزم همگانی برای حمایت مادی و معنوی از آموزش پرورش امری ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت در آموزش و پرورش دارای پیچیدگی‌های خاص خود است، اظهار داشت: برخی از مشکلات از جمله مطالبات فرهنگیان، کمبود معلم در کلاس و کمبودهایی در عرصه سخت افزاری و نرم افزاری مدارس وجود دارد که برطرف کردن آن نیازمند کار جهادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه در مدیریت آموزش و پرورش باید برنامه محور عمل کرد، گفت: همان طور که استفاده از جوانان در لایه‌های میانی مدیریت جز سیاست‌های دولت است مسئولان استانی نیز باید از جوانان مؤمن و انقلابی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره مسئولیت فرصت مغتنمی برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلاتی که در عرصه آموزش و پرورش و البته به ندرت وجود دارد بحث بی‌اهمیتی نسبت به مسائل دینی، قرآن و نماز دانش آموزان است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه چارچوب کلی گزارشات از متدین بودن جامعه فرهنگی حکایت دارد، افزود: گاهی از موارد در لایه‌های زیرین، بی اهمیتی به مسائل دینی وجود دارد که همین تعداد اندک نیز می‌تواند آسیب‌زا باشد و لذا باید مراقب بود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.