امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 35083
  پرینت تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2022 - 21:35 | 20 بازدید
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد

تمامی محورهای اصلی و شریانی اسدآباد باز است

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد از بازگشایی تمامی راه‌های شریانی و اصلی این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه مورد خاصی در این راه‌ها وجود ندارد. ساسان رستمی با اشاره به مه‌آلودگی و آغاز بارش برف و کولاک در گردنه اسدآباد و تمامی محورهای شهرستان از ساعت یک […]

تمامی محورهای اصلی و شریانی اسدآباد باز است

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد از بازگشایی تمامی راه‌های شریانی و اصلی این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه مورد خاصی در این راه‌ها وجود ندارد.

ساسان رستمی با اشاره به مه‌آلودگی و آغاز بارش برف و کولاک در گردنه اسدآباد و تمامی محورهای شهرستان از ساعت یک بامداد امروز اظهار کرد: قبل از بارش برف و کولاک سراسری  همکاران راهداری در چهار راهدارخانه سطح شهرستان شامل گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی مستقر بودند و با آغاز بارش برف و کولاک تا این لحظه نسبت به برف‌روبی تمامی محورهای سطح شهرستان مشغول هستند.
وی با بیان اینکه از بامداد امروز تاکنون بیش از ۵۰۰ تن ماسه و نمک برای برف‌روبی و بازگشایی محورهای سطح شهرستان مورد استفاده قرار گرفته تصریح کرد: در حال حاضر از شدت کولاک و بارش‌ها در گردنه اسدآباد و سایر محورهای شهرستان کاسته شده و تمامی راه‌های شریانی و اصلی سطح شهرستان باز هستند.

رستمی همچنین با اشاره به باز بودن تمامی راه‌های روستایی به واسطه برف‌روبی توسط همکاران راهداری شهرستان خاطر نشان کرد: محور معدود روستاهایی نیز که پیش از این بازگشایی شده بود دوباره به دلیل شدت بارش‌ها مسدود شده که بازگشایی محور این روستاها نیز توسط همکاران در  حال بازگشایی مجدد است.

وی یاد آور شد: در حال حاضر ۶۰نفر از نیروهای راهداری شهرستان با ۳۳ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال انجام ماموریت برای باز بودن تمامی محورهای سطح شهرستان هستند.

رستمی در ادامه با اشاره به آغاز طرح زمستانه در شهرستان از ۱۵ آذر تا ۱۵فروردین ماه سال آینده تصریح‌ کرد: به منظور طرح زمستانه امسال این شهرستان بیش از هشت هزار تن نمک و ماسه خریداری و در انبار راهدارخانه دپو شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.