امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 34993
  پرینت تاریخ انتشار : 16 ژانویه 2022 - 20:30 | 467 بازدید
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

نگاه وزارت راه و شهرسازی بلند مدت باشد

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه وزارت راه و شهرسازی باید نگاه به آینده دراز مدت ۳۰ ساله باشد چرا که محیط و شرایط داخلی به سرعت در حال تغییر است.  فتح‌اله توسلی یکشنبه ۲۶ دی‌ماه در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان بیان کرد: با توجه […]

نگاه وزارت راه و شهرسازی بلند مدت باشد

به گزارش همدان نوین،‍ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه وزارت راه و شهرسازی باید نگاه به آینده دراز مدت ۳۰ ساله باشد چرا که محیط و شرایط داخلی به سرعت در حال تغییر است.

 فتح‌اله توسلی یکشنبه ۲۶ دی‌ماه در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان بیان کرد: با توجه به وسعت تکالیفی که در وظایف وزارت راه و شهرسازی دیده شده برنامه‌های ملی و استانی زیادی در کشور برای این حوزه در نظر گرفته شده که بحث بازآفرینی یکی از این موارد است.

وی اضافه کرد: این وزارتخانه باید برای روستاهایی که به شهر تبدیل شدند و خدمات شهری نمی‌گیرند، برنامه داشته باشد، از طرف دیگر بنیاد مسکن در روستاها برای بازسازی وام می‌پردازد اما در شهر شرایط سخت‌تر است.

توسلی با اشاره به اینکه در لالجین کارگاه‌های خانگی فراوانی وجود دارد و بحث ساماندهی آنها مطرح است، افزود: این کارگاه‌ها به لحاظ امنیتی مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است و ساماندهی آنها ضرورت دارد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.