امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 34040
  پرینت تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2021 - 20:22 | 10 بازدید
مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

آغاز مانور عملیاتی بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی استان همدان

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از آغاز مانور عملیاتی بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی این استان خبر داد. حسین فضلی اظهار کرد: مانور عملیاتی بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی استان همدان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضا قرارگاه امنیت غذایی […]

آغاز مانور عملیاتی بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی استان همدان

به گزارش همدان نوین،‍ مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از آغاز مانور عملیاتی بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی این استان خبر داد.

حسین فضلی اظهار کرد: مانور عملیاتی بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی بخش کشاورزی استان همدان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضا قرارگاه امنیت غذایی استان همزمان با دستور مقام عالی وزارت  جهاد کشاورزی صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: در این عملیات برای کنترل و نظارت شهرستان‌های استان  ۲۵ اکیپ پیش بینی شده که ۱۲ اکیپ مربوط به شهرستان همدان و ۱۳ اکیپ به سایر شهرستانها اختصاص دارد.

فضلی کالاهای اساسی چون تخم مرغ، برنج،شکر، مرغ،روغن و دیگر اقلام  اساسی مصرف خانوارها را از جمله موارد کنترل و نظارت در این مانور عملیاتی دانست و تصریح کرد: در این‌ مانور قیمت فروش، رعایت قیمت مصوب، ارائه فاکتور فروش، لیبل و برچسب فروش و تاریخ مصرف کالا و هر موضوعی که مصداق بازرسی و تخلف باشد مورد بازرسی ما بوده و از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی به صورت جدی در این حوزه  ورود پیدا کرده افزود: در بحث کالاهای اساسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان امروز بازرسی بر اقلام اساسی را  به صورت عملیاتی  و میدانی در سطح بازار برای تنظیم قیمت کالاهای اساسی  شروع  کرد.

فضلی تصریح کرد:در رابطه با محصولات تولیدی بخش کشاورزی از جمله کالاهای اساسی چون مرغ و تخم مرغ که در حال حاضر دارای یارانه دولتی هستند باید با همان قیمت قبل عرضه شود و اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.
وی همچنین حذف ارز ترجیحی را  شایعه دانست و گفت: اصل قضیه را باید رئیس  جمهور محترم اعلام کنند و بعد از عملیاتی شدن راهکارهای خاصی دولت برای آن در نظر خواهد گرفت.

فضلی همچنین با تاکید بر اینکه اکیپ کنترل و بازرسی این مانور  آموزش های  لازم را دیده اند و موارد را رصد و پایش خواهند کرد گفت: در این مانور عملیاتی با متخلفانی که می خواهند نظم بازار را برهم بزنند و اخلال در بازار ایجاد کنند برخورد شده و پرونده تعزیراتی  و قضایی برای متخلفین  احتمالی تشکیل می شود.

وی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه اصناف سطح استان فروشندگان مومن و مقید بوده  و پیش بینی می شود موارد تخلف در سطح استان خیلی کم بوده و اگر وجود داشته باشد اکیپ ها موظف به بازرسی و پایش و برخورد با موارد هستند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.