امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33502
  پرینت تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2021 - 21:44 | 15 بازدید
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان

همدان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن‌های همدان گفت: امکانات و ملزومات برای اجرای بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بروزرسانی شده و آماده برگزاری این رویداد بزرگ هستیم.  «احمدرضا احسانی» روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی ستاد برگزاری بیست […]

همدان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است

به گزارش همدان نوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن‌های همدان گفت: امکانات و ملزومات برای اجرای بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بروزرسانی شده و آماده برگزاری این رویداد بزرگ هستیم.

 «احمدرضا احسانی» روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی ستاد برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اظهار داشت: سالن‌های اجرا در همدان شرایط مناسبی دارند و مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا و مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به تازگی تعمیر، تجهیز و به روز رسانی شده و مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری مریانج هم در این دوره به ظرفیت‌های همدان اضافه شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در گستره بین‌المللی بر اهتمام ویژه نسبت به اهمیت جایگاه جشنواره و انتظارات اهالی تئاتر، صاحبنظران و مردم هنردوست همدان تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید براینکه سطح کیفی جشنواره باید از سال های گذشته بالاتر باشد، گفت: این جشنواره مطالبه مسئولان، هنرمندان، اهالی رسانه و همه مردم همدان است و بنابراین نقش استان در برگزاری جشنواره باید جدی تر دیده شود.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان همدان نیز در این جلسه با تأکید بر تجربیات ارزشمند استان و ظرفیت‌های کارشناسی و اجرایی هنرمندان و همکاران ستاد اجرایی، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان در کنار هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای برگزاری کیفی، منظم و با برنامه؛ در جشنواره بیست و هفتم ضروری است.

«امیر مشهدی عباس» با اشاره به پتانسیل‌ها و فضاهای تبلیغاتی استان همدان و جشنواره، خواستار کارشناسی و ارزیابی دقیق ظرفیت‌ها برای جذب حامیان مالی با هدف ارتقای سطح کیفی و تبلیغی جشنواره شد

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در حوزه تئاتر ملل ضمن در نظر گرفتن همه شرایط، گروه های حرفه ای با آثار ارزشمند، با کیفیت و تاثیرگذار در حوزه تئاتر کودک و نوجوان را به جشنواره دعوت کنیم خاطرنشان کرد: همه برنامه‌ریزی ها بر اساس توافقنامه جشنواره انجام شده و امیدواریم با هم افزایی تعامل بین مسئولان در استان و مرکز، جشنواره ای با کیفیت برگزار شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اسفندماه برگزار خواهد شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.