امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33224
  پرینت تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2021 - 18:30 | 266 بازدید
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان

بازگشت تدریجی بازار از دست رفته گردشگری

به گزارش همدان نوین،‍ معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برنامه ریزی این اداره کل برای جذب گردشگر خارجی و داخلی به استان همزمان با کاهش شیوع کرونا خبرداد. علی خاکسار، با اشاره به کاهش شیوع کرونا و امکان بهبود وضعیت گردشگری در استان، مطرح کرد: باتوجه به آغاز […]

بازگشت تدریجی بازار از دست رفته گردشگری

به گزارش همدان نوین،‍ معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برنامه ریزی این اداره کل برای جذب گردشگر خارجی و داخلی به استان همزمان با کاهش شیوع کرونا خبرداد.

علی خاکسار، با اشاره به کاهش شیوع کرونا و امکان بهبود وضعیت گردشگری در استان، مطرح کرد: باتوجه به آغاز مدیریت هوشمند و لغو جریمه تردد بین استانی، شاهد تسهیل سازی فعالیت مجدد در حوزه گردشگری هستیم.

وی با تاکید براینکه برای ترویج و تبلیغ فعالیت در حوزه گردشگری نیازمند اقدامات تبلیغاتی مفید هستیم، اظهار کرد: پس از مدت‌ها فم تورها مجدد آغاز به کار کرده و قراراست به زودی جلسه‌ای با فعالین حوزه گردشگری و آژانس‌های مسافرتی برگزار شود.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه به زودی از فم تور عراقی در استان دعوت به عمل خواهد آمد، گفت: به زودی با کمک فم تورها و تبلیغات در راستای جذب گردشگران خارجی و داخلی به استان سعی می‌شود تا به آرامی بازار تقریبا از دست رفته گردشگری را برگردانیم.

| منبع خبر : همدان آنلاین
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.