امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 33167
  پرینت تاریخ انتشار : 14 دسامبر 2021 - 10:45 | 18 بازدید
رئیس اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

شناسایی ۱۴۴۵ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی استان همدان

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی هزار و ۴۴۵ فقره تغییر کاربری غیر مجاز  در زمین‌های کشاورزی این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد. محمد شهابی  مساحت تقریبی این تعداد فقره موارد شناسایی شده تغییرکاربری غیر مجاز را ۴۴ هکتار برشمرد و اظهار کرد: از این […]

شناسایی ۱۴۴۵ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی استان همدان

به گزارش همدان نوین،‍ رئیس اداره حقوقی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی هزار و ۴۴۵ فقره تغییر کاربری غیر مجاز  در زمین‌های کشاورزی این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

محمد شهابی  مساحت تقریبی این تعداد فقره موارد شناسایی شده تغییرکاربری غیر مجاز را ۴۴ هکتار برشمرد و اظهار کرد: از این تعداد موارد شناسایی شده ۸۷۸ فقره به محاکم قضایی ارجاع و تعداد ۲۱۰ فقره از مستحدثات غیر مجاز احداثی در اراضی مرغوب کشاورزی قلع و قمع و به حالت قبل بازگردانده شد.

وی با اشاره به زمان تصویب و اجرایی شدن قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در ۳۱ خرداد سال ۷۴ افزود: با تصویب و اجرایی شدن حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در سال فوق تعداد شش هزار ۹۹۶ فقره تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی توسط مدیریت‌های شهرستان‌های تابعه شناسایی شد.

شهابی تصریح کرد: از این تعداد پنج هزار و ۷۶۸ فقره طی فرایند قانونی و مستند به ماده ۳ قانون موصوف برای تعیین تکلیف به مراجع قضایی استان ارجاع شدند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.