گرامیداشت یاد اساتید فقید در جلسه مجمع قاریان قرآن محله سنگلج
به گزارش ایکنا، در جلسه ختم قرآن مجمع قاریان قرآن کریم محله سنگلج تهران که با سالگرد اساتید فقید قرآن کریم؛ ابراهیم پورفرزیب(مولایی)، محمدتقی مروت و رحیم آهور مصادف شده بود، یاد و خاطره این استادان و سایر فعالان مرحوم که دستاندرکار برپایی این جلسه با مسابقه بودهاند، گرامی داشته شد. اداره این جلسه را […]
به گزارش ایکنا، در جلسه ختم قرآن مجمع قاریان قرآن کریم محله سنگلج تهران که با سالگرد اساتید فقید قرآن کریم؛ ابراهیم پورفرزیب(مولایی)، محمدتقی مروت و رحیم آهور مصادف شده بود، یاد و خاطره این استادان و سایر فعالان مرحوم که دستاندرکار برپایی این جلسه با مسابقه بودهاند، گرامی داشته شد.
اداره این جلسه را ابراهیم آهور، قاری و مدرس قرآن به عهده داشت، جمعی از قاریان و شرکتکنندگان ثابت این جلسه هفتگی، همچنین فعالان قرآنی از جمله محمدتقی میرزاجانی؛ معاون شورای عالی قرآن، سیدحسین موسویبلده، محسن امیری، علی فربین، احمد مرادی، علیاصغر برومند، محمود متقیپناه و هادی برقعی حضور داشتند و هر یک، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.
در حال حاضر، جلسات جمعههای مرحوم استاد مولایی در مسجد شیخ فضل الله نوری، که صد و بیست و چهارمین سال فعالیت خود را پشت سر میگذارد، با تدریس ابراهیم آهور و محمد بنیادی از پیشکسوتان قرآنی اداره میشود.
انتهای پیام
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.