امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32952
  پرینت تاریخ انتشار : 11 دسامبر 2021 - 22:19 | 8 بازدید
سرپرست فرمانداری:

آموزش و پرورش نهاوند سریع نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: بیش از ۸۰۰ کلاس درس فعال در شهرستان نهاوند نیاز به تهویه مکانیکی دارند و آموزش و پرورش باید هرچه سریعتر نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند.  جعفر سلگی روز شنبه ۲۰ آذر در ستاد پیشگری، مقابله و مبارزه با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار […]

آموزش و پرورش نهاوند سریع نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند

به گزارش همدان نوین،‍ سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: بیش از ۸۰۰ کلاس درس فعال در شهرستان نهاوند نیاز به تهویه مکانیکی دارند و آموزش و پرورش باید هرچه سریعتر نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در مدارس اقدام کند.

 جعفر سلگی روز شنبه ۲۰ آذر در ستاد پیشگری، مقابله و مبارزه با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار کرد: کنترل بیماری کرونا و وضعیت ایجاد شده در شهرستان نتیجه زحمات همه اعضای ستاد کروناست و برای واکسیناسیون همه جامعه هدف باید همه تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: هم‌چنان پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان باید رعایت شود و با شروع سامانه هوشمند مدیریت کرونا با عنوان “امید” نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌ها بیشتر می‌شود.
سلگی افزود: در حال حاضر ۸۰۶ کلاس درس فعال در شهرستان نهاوند نیاز به تهویه مکانیکی دارند که آموزش و پرورش هرچه سریعتر نسبت به ایجاد تهویه مکانیکی در کلاس‌ها اقدام کند و آمار کلاس‌های تجهیز شده باید بیشتر از این باشد.
سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان این‌که برای واکسیناسیون صددرصدی جامعه هدف همه باید تلاش کنیم، ادامه داد: باید تلاش کنیم که واکسیناسیون باقی‌مانده دانش‌آموزان و شهروندانی که واکسن نزده‌اند انجام شود و بازگشایی استخرهای شنا باید با مجوز شبکه بهداشت و درمان باشد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم‌های ختم در شهرستان باید مدیریت شود و مصوبات تا جلسه بعدی اجرایی و هر مشکلی بود به ستاد کرونا شهرستان ارجاع داده شود.
دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نیز در ادامه گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد ولی دستورالعمل‌ها باید رعایت شود و نباید عادی انگاری شود که این عادی انگاری می‌تواند خطرساز شود.
سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: در شهرستان کمبود واکسن نداریم و انواع واکسن‌ها موجود است و شهروندانی که واکسن نزده‌اند هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
وی در خاتمه اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله  با کرونا در شهرستان هم‌چنان ادامه دارد و برای تزریق واکسن برای جمعیت باقی‌مانده و هم‌چنین تزریق دز سوم باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.