امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32655
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2021 - 19:30 | 58 بازدید
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان

گروه‌های جهادی دانشجویی پروژه دشمن در مسئله آب را خنثی کردند

به گزارش همدان نوین،‍ جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به شکست پروژه دشمن در مسئله آب در خوزستان با همت گروه‌های جهادی دانشجویی گفت: امروز کشور نیاز بکارگیری انسان‌های فداکار و دارای بصیرت عاشورایی است. سردار مهدی فرجی عصر امروز در مراسم یادواره شهدا دانشجویی این شهرستان، با بیان اینکه اکثر فرماندهان جنگ […]

گروه‌های جهادی دانشجویی پروژه دشمن در مسئله آب را خنثی کردند

به گزارش همدان نوین،‍ جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به شکست پروژه دشمن در مسئله آب در خوزستان با همت گروه‌های جهادی دانشجویی گفت: امروز کشور نیاز بکارگیری انسان‌های فداکار و دارای بصیرت عاشورایی است.

سردار مهدی فرجی عصر امروز در مراسم یادواره شهدا دانشجویی این شهرستان، با بیان اینکه اکثر فرماندهان جنگ چون رحیم صفوی، شهیدان جعفری، باقری و… دانشگاه را رها و در دانشگاه جبهه حاضر شدند اظهار کرد: شالوده و زیرساخت اصلی یگان‌ها در دفاع مقدس حداقل در مجموعه سپاه از دانشجویان بودند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در مقاطع مختلف در حوزه وظیفه خود خوب عمل کردند شاید ما نتوانستیم از آن‌ها خوب استفاده کنیم، افزود: هم‌اکنون بیشترین اقدامات را گروه‌های جهادی دانشجویی دارند؛ البته به صورت خاموش و ناشناخته.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از طراحی فتنه بزرگ پروژه آب در خوزستان با اتحاد عربستان، اسرائیل، انگلیس و آمریکا با هدف ناامنی در ایران سخن به میان آورد و گفت: مشکل کمبود آب خوزستان با همت بیش از ۲۵۰ گروه جهادی بدون هیچ چشمداشتی با وجود همه موانع ایجاد شده در مسیر آن‌ها، با انتقال بیش از ۲۵۰ تن آب معدنی و تعداد زیادی تانکر آب حل شد.

وی با تاکید بر اینکه عوامل پشت پرده موضوع آب اصفهان شناسایی شده؛ اما موضوع اصلا هیچ سنخیتی با آب ندارد تصریح کرد: باید بپذیریم که مشکلات آب موضوعی مهم و جدی است، البته باید آگاه باشیم که معاندین بر موجی که ما ایجاد می‌کنیم سوار و از شرایط سوء استفاده می‌کند.

فرجی با اشاره به اینکه طبق سخن رهبر معظم انقلاب همه ملت ایران بالقوه بسیجی هستند، بسیجیان بالفعل را گروه‌های جهادی خواند و تاکید کرد: در همه بحران‌ها چون زلزله سرپل ذهاب و… اولین‌ گروه‌های حاضر در صحنه برای خدمتگذاری گروه‌های جهادی دانشجویی هستند در حالی که سازمانی در این برهه موظف به سرعت عمل است بعد از گروه‌های دانشجویی وارد عمل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز امنیت و آرامش بر کشور حاکم است باید بدون تعصب بپذیریم که از قبل همت بسیج است گفت: این بسیج در ارتش، ناجا، دانشگاه، سپاه و… است؛ اگر مسوولی عملکرد خوبی دارد، به طور قطع تفکر آن یک تفکر بسیجی است.

 جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از مصادیق بارز این مهم را برقراری امنیت توسط بسیج در فتنه سال ۸۸ و اغتشاشات سال‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ عنوان کرد و بسیج را یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند به ایران اسلامی دانست.

وی در بخش دیگر از سخنانش ایران اسلامی را یک کشور قدرتمند و البته با اقتدار خواند و تصریح کرد: اسرائیل، آمریکا و… با وجود اینکه کشورهای قدرتمندی هستند؛ اما اقتدار ندارند؛ یعنی قدرت و جسارت استفاده از ابزار و امکانات خود را ندارند.

فرجی از بازپس‌گیری خرمشهر از صدام با ۵۵۰ گردان رزمنده در دهه ۶۰ تا رهایی شهر حلب سوریه با ۲.۵ میلیون جمعیت ساکن با تعداد محدود گردان رزمنده در دهه ۹۰ از دست داعشی‌ها را نمونه بازری از اقتدار امروز ایران در جهان برشمرد و افزود: باید قدردان این اقتدار باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز کشور نیازمند بکار‌گیری انسان‌های فداکاریست که در صورت نیاز عاشورایی عمل ‌کند، اظهار کرد: مردم این انتظار را از دولت سیزدهم دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از اول انقلاب قرار بر این بود که ما هزینه انقلاب شویم نه اینکه انقلاب را هزینه فرزند و… خود کنیم تصریح کرد: همه باید در تقویت و ترویج این روحیه در جامعه دقت و توجه داشته باشیم.

وی در ادامه سخنانش عملیات مرصاد به فرماندهی «شهید مهدی ملکی» را متعلق به مردم تویسرکان دانست و خطاب به دانشجویان گفت: قدردان شهدا و بزرگان شهرتان باشید بزرگان ارزشمندی در این شهرستان هستند که در دفاع مقدس زحمات زیادی را متحمل شدند.

فرجی با اشاره به تقدیم بیش از ۴۵ شهید تویسرکان در عملیات مرصاد خواستار کمک فرماندار تویسرکان برای قراردادن تصاویر شهدای تویسرکان در یادمان عملیات مرصاد شد.

پس از مداحی، مداح اهل بیت(ع) مهدی روحی، از ۱۰ دانشجوی دانشگاه‌های آزاد، فنی و پیام‌نور حائز رتبه در مسابقات فرهنگی و هنری تویسرکان با حضور مسوولان استانی و شهرستانی تقدیر شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.