امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 32642
  پرینت تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2021 - 18:06 | 19 بازدید
شهردار:

تبعیض ارائه خدمات در محلات نهاوند باید برداشته شود

به گزارش همدان نوین،‍ شهردار نهاوند با بیان اینکه آسفالت مطالبه عمومی است، گفت: تبعیض ارائه خدمات در محلات شهر نهاوند باید برداشته شود و من این اقدام را انجام می‌دهم. مجید یوسفی‌نوید روز سه‌شنبه ۱۶ آذر در بازدید از روند اجرای آسفالت معابر شهر نهاوند، اظهار داشت: آسفالت یک مطالبه عمومی است و بیشتر […]

تبعیض ارائه خدمات در محلات نهاوند باید برداشته شود

به گزارش همدان نوین،‍ شهردار نهاوند با بیان اینکه آسفالت مطالبه عمومی است، گفت: تبعیض ارائه خدمات در محلات شهر نهاوند باید برداشته شود و من این اقدام را انجام می‌دهم.

مجید یوسفی‌نوید روز سه‌شنبه ۱۶ آذر در بازدید از روند اجرای آسفالت معابر شهر نهاوند، اظهار داشت: آسفالت یک مطالبه عمومی است و بیشتر محله‌های شهر نهاوند نیاز به آسفالت دارند.
وی افزود: محله‌های در شهر هستند که سال‌هاست خاکی مانده و از حداقل خدمات محروم هستند که این تبعیض باعث شده محله‌های محروم پیشرفتی نداشته باشند.
یوسفی‌نوید تصریح کرد: نتیجه این تبعیض و برخوردها این است که امروز ما شاهد هستیم برخی از همشهریان از حداقل‌ها نیز برخوردار نباشند و بسیاری از کوچه‌ها و معابر شهر نهاوند سال‌هاست که آسفالت نشده‌اند.
شهردار نهاوند در ادامه گفت: بنده بر حسب وظیفه و تعهد، نماینده این مناطق هستم و با جوسازی‌ها و فشارهای جانبی که سال‌هاست مسیر اجرای عدالت در ارائه خدمات شهری را در این شهر تغییر داده توجه نمی‌کنم و سعی بر اجرای خدمات، احداث پارک، فضای سبز و بخصوص اجرای آسفالت بر اساس اولویت‌ها را دارم.
یوسفی‌نوید بیان کرد: در اجرای آسفالت اولویت اول لکه‌گیری معابر اصلی و اولویت دوم آسفالت کوچه‌های خاکی و ترمیم مسیرهای حفاری و اولویت بعدی اصلاح آسفالت‌های کهنه است.
وی تاکید کرد: در محله جوادیه و کوی امام حسین(ع) با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی قراردادی به مبلغ حدود هشتصد میلیون تومان منعقد شده است که قرارداد پیمانکار در این محله تمام شده و نیاز به بررسی و قرارداد جدید است.
شهردار نهاوند یادآوری کرد: امروز تمام شهر برای شهرداری حوزه خدماتی است و خدمت به‌طور مساوی در تمام نقاط شهر انجام خواهد گرفت.
یوسفی‌نوید در خاتمه اضافه کرد: بافت فرسوده و محلاتی که تاکنون کمتر از خدمات برخوردار بوده‌اند در اولویت بوده و احیاء این محلات در برنامه کاری شهرداری نهاوند قرار دارد که استارت این کار با کلنگ‌زنی پارک صخره‌ای در محله دوخواهران و پارک بادام در شهرک شهیدحیدری زده شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.