امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 32481
  پرینت تاریخ انتشار : 06 دسامبر 2021 - 12:27 | 1 بازدید
معاون بهره‌برداری و توسعه آب

آبرسانی سیار به ۶۳ روستای همدان/ بیشترین آبرسانی به تویسرکان و فامنین

به گزارش همدان نوین،‍ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی سیار به ۶۳ روستای استان طی یک ماه اخیر خبر داد. حمیدرضا نیکداد صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاهش نزولات جوی موجب شد تا امسال برخلاف سال‌های گذشته در آبان ماه نیز با انتقال آب […]

آبرسانی سیار به ۶۳ روستای همدان/ بیشترین آبرسانی به تویسرکان و فامنین

به گزارش همدان نوین،‍ معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی سیار به ۶۳ روستای استان طی یک ماه اخیر خبر داد.

حمیدرضا نیکداد صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاهش نزولات جوی موجب شد تا امسال برخلاف سال‌های گذشته در آبان ماه نیز با انتقال آب به وسیله تانکرهای آبرسانی مواجه باشیم اظهار کرد: بر همین اساس تنها در آبان ماه ۶۳ روستا به وسیله تانکر آبرسانی شدند که ۳۹ روستا زیر پوشش آبفا بودند و ۲۴ روستا زیر پوشش آبفا نبودند.

وی با اینکه ۴ هزار و ۴۵۹ خانوار با جمعیتی معادل ۱۴ هزار و ۲۶۸ نفر زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در همین آبان ماه ۱۰ تانکر به منظور آبرسانی سیار مورد استفاده قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب همدان عنوان کرد: ۵۴۳ سرویس آب با حجم ۶ هزار و ۴۱۴ متر مکعب به منظور آبرسانی به ۶۳ روستا مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تنها در آبان ماه از ۶۳ روستای استان ۴۱ روستا به طور دائم زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند گفت: پنج روستا در شهرستان همدان، ۶ روستا در ملایر، هشت روستا در تویسرکان، یک روستا در اسدآباد، پنج روستا در کبودراهنگ، هفت روستا در شهرستان بهار، هشت روستا در فامنین و یک روستا در شهرستان رزن زیر پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

نیکداد ضمن دعوت مردم به مدیریت مصرف گفت: با وجود بارش‌های اخیر هنوز هم با کاهش نزولات جوی مواجه هستیم که به همین منظور ضروری است مشترکین ضمن مدیریت مصرف از هرگونه اتلاف منابع آبی موجود خودداری کنند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.