امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 32466
  پرینت تاریخ انتشار : 05 دسامبر 2021 - 20:00 | 231 بازدید
وزیر فرهنگ در نشست با اساتید ارتباطات تاکید کرد:

مصمم به تصویب نظام جامع رسانه‌ای کشور در دولت هستیم

به گزارش همدان نوین،‍ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت اهتمام و توجه به تصویب نظام جامع رسانه‌ای کشور تاکید کرد: مصمم به پیگیری نظام ‌حقوق رسانه‌ای در دولت سیزدهم هستیم. به گزارش یکشنبه شب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی در نشستی صمیمی با اساتید پیشکسوت عرصه روزنامه […]

مصمم به تصویب نظام جامع رسانه‌ای کشور در دولت هستیم

به گزارش همدان نوین،‍ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت اهتمام و توجه به تصویب نظام جامع رسانه‌ای کشور تاکید کرد: مصمم به پیگیری نظام ‌حقوق رسانه‌ای در دولت سیزدهم هستیم.

به گزارش یکشنبه شب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی در نشستی صمیمی با اساتید پیشکسوت عرصه روزنامه نگاری و ارتباطات در سالن جلسات حوزه وزارتی با موضوع بررسی مسائل حوزه رسانه ها و ارائه راه حل با تاکید بر ماموریت بازآرایی نظام رسانه ای ، اظهار داشت: در حوزه ارتباطات، متناسب با اقتضائات و مسائلی که در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده ایم، باید پیش برویم و برگزاری چنین جلساتی به منظور رسیدگی به برخی از ضعف ها و ارتقای وضع موجود است. بنابراین متناسب با ضروریات در حوزه رسانه باید به بازآرایی رسانه ای بپردازیم.

 

برای ادامه راه دارای هدف گذاری مشخص هستیم

وی همچنین با اشاره به استفاده از تجربیات صورت گرفته در خصوص ساماندهی فضای مجازی حوزه رسانه در سال های گذشته گفت: تلاش های صورت گرفته در تمامی دوره ها با توجه به ظرفیت ها و ماموریت های خود قابل قدردانی است و ما باید از اقدامات مثبت گذشته بهره کافی را ببریم و در عین حال برای ادامه راه دارای هدف گذاری مشخص هستیم.

اسماعیلی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بر ضرورت بازآرایی جریان رسانه‌ای در کشور گفت: بر اساس تاکید معظم له در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می گیریم و اساتید حوزه ارتباطات نیز باید در این مسیر به ما کمک کنند.

 

 اعلام آمادگی انعقاد همکاری پژوهشی با دانشگاه‌ها در زمینه بازآرایی جریان رسانه ای

وی افزود: ما در زمینه بازآرایی جریان رسانه ای کشور تاکنون جلسات متعددی با مدیران رسانه‌های مختلف داشته‌ایم و هم اکنون آماده انعقاد همکاری پژوهشی در این زمینه با دانشگاه‌ها هستیم.

رئیس شورای هنر با اشاره به ضرورت اهتمام و توجه به تصویب نظام جامع رسانه‌ای کشور گفت: در این زمینه مصمم هستیم و نظام ‌حقوق رسانه‌ای را در دولت پیگیری می کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان تاکید کرد: اساتید حوزه ارتباطات ما را از نقطه نظرات خود بی بهره نگذارند، چرا که معتقدیم این حوزه با حضور و مشورت دغدغه مندان، نخبگان و اساتید ارتباطات سامان و ارتقا می یابد.

مصمم به تصویب نظام جامع رسانه‌ای کشور در دولت هستیم

بازآرایی نظام رسانه ای کشور یکی از مهمترین این ماموریت های معاون مطبوعاتی

همچنین در ابتدای این نشست فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری این جلسه را فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و گفت و گو درباره مهمترین مسائل رسانه‌ای کشور می‌دانیم.

وی افزود: معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای ماموریت های متعددی است که بازآرایی نظام رسانه ای کشور یکی از مهمترین این ماموریت ها به شمار می آید، به این معنی که کدام اصلاحات ساختاری باید در این حوزه انجام شود و با این نگاه جلسات مختلفی برگزار کرده‌ایم.

 

تاکید بر استفاده از نظرات مشورتی سازنده اساتید ارتباطات

مهدی پور با اشاره به اینکه اساتید و پیشکسوتان حاضر در این جلسات در دوره‌ها و دولت‌های مختلف کمک ها و مشورت های بسیاری در حوزه های متنوع از جمله نظام رتبه‌بندی، اصلاحات آیین نامه های داخلی و … داشته اند ، ابراز امیدواری کرد: در این دوره هم از مشورت های سازنده آنان بهره ببریم.

در این نشست پیشکسوتان و اساتید حوزه ارتباطات محمود مختاریان، محمدمهدی فرقانی، سیدوحید عقیلی، مهدی منتظر قائم، اردشیر زابلی زاده، حسن بشیر و مسعود کوثری نظرات، پیشنهادها و نقدهای خود در حوزه روزنامه نگاری و مشکلات موجود در این حوزه را بیان کردند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.