امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 32298
  پرینت تاریخ انتشار : 03 دسامبر 2021 - 16:27 | 17 بازدید
مدیرکل ارشاد خبرداد:

چاپ ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده است، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال نیز ۲۵۰ عنوان چاپ کتاب داشتیم.  احمدرضا حسانی، جمعه ۱۲ آذرماه در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان که با […]

چاپ ۴۰۰ عنوان کتاب در همدان

به گزارش همدان نوین،‍ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده است، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال نیز ۲۵۰ عنوان چاپ کتاب داشتیم.

 احمدرضا حسانی، جمعه ۱۲ آذرماه در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگ و هنر همدان، بیان کرد: این دیار از گذشته زبانزد بوده و ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ موسسه قرآنی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۱۹۰ رسانه در استان فعال است که در راستای توسعه استان فعالیت می‌کنند.

احسانی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی، هنری در سطح استان فعال هستند، تصریح کرد: حدود ۱۰۰ ناشر در استان داریم که ۵۵ مورد از آنها فعال است که با مشکلاتی مانند مشکلات کاغذ مواجه هستند بنابراین نیاز به حمایت دارند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب و در ۶ ماهه نخست امسال ۲۵۰ عنوان چاپ کتاب داشتیم، افزود: پروژه‌های عمرانی موزه هنرهای معاصر، تالار مرکزی شهر و پردیس سینمایی پروژه‌های ملی هستند که امیدواریم سریع‌تر به سرانجام برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه به پروژه‌های اسلامی این حوزه اشاره کرد و گفت: پروژه فرهنگی هنری فامنین، بنای یادبود سید جمال‌الدین اسدآبادی، پروژه زنگنه ملایر و فیروزان از جمله این پروژه‌ها هستند.

احسانی در ادامه به جشنواره‌های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: جشنواره سراسری ندای آسمانی، اولین کنگره بانوی انقلاب و جشنواره بین‌المللی تئاتر از جمله برنامه‌هایی هستند که تا پایان سال برگزار خواهند شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.