امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31749
  پرینت تاریخ انتشار : 24 نوامبر 2021 - 21:55 | 14 بازدید
امام جمعه همدان:‌

دشمن اعتماد به نفس مردم را مورد هجمه قرار داده است

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از جمله معضلات اجتماعی کشور را هجوم دشمن به اعتماد به نفس مردم دانست و گفت: رسانه ملی باید در بحث امیدآفرینی، اعتماد و کارآمدی نظام و اعتماد به نفس، برنامه راهبری داشته باشد.  آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی موثقی» روز چهارشنبه در دیدار […]

دشمن اعتماد به نفس مردم را مورد هجمه قرار داده است

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از جمله معضلات اجتماعی کشور را هجوم دشمن به اعتماد به نفس مردم دانست و گفت: رسانه ملی باید در بحث امیدآفرینی، اعتماد و کارآمدی نظام و اعتماد به نفس، برنامه راهبری داشته باشد.

 آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی موثقی» روز چهارشنبه در دیدار با سرپرست صدا و سیمای مرکز همدان اظهار داشت: یکی از مطالبات امامین انقلاب از مجموعه صدا و سیما، داشتن نگاه راهبردی در عرصه فرهنگ است و انتظار می رود نسبت به این وظیفه در عرصه فرهنگ اقدام موثر و جدی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: صدا و سیما باید در حوزه هنر به عنوان یک کنشگر فعال عمل کند.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: ورود در عرصه جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است نیز از دیگر وظایف صدا و سیما است که باید برای آن برنامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه  صدا و سیما از مجموعه‌هایی است که باید در راس این جهاد قرار گیرد، افزود: صدا و سیما باید واقعیت‌های نظام، کشور و انقلاب را به صورت واقع بینانه برای مردم بیان کند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند تا ما را ملتی ناتوان نشان دهد، خاطرنشان کرد: برخی از مطالب طنزی که در فضای مجازی بیان می‌شود شاید در ظاهر لطیفه باشد اما در ورای آن به دنبال القای ناتوانی به جمعیت جوان کشور است.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کند، گفت: صدا و سیما در راس جهادگران تبیین قرار دارد البته لازمه موفقیت در این عرصه درک درست از شرایط و اطلاع صحیح از نحوه فعالیت دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: قطعا اگر درگیر کارهای روزمره و سطحی شویم توانایی مقابله با هجوم رسانه‌ای در جنگ رسانه ها را نخواهیم داشت.

آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه مردم در اتفافات گذشته تغییر رویکرد در صدا و سیما را احساس کردند، اظهار داشت: اگر در فضای رسانه ای نسبت به وقایع اجتماعی، نگاه واقع بینانه داشته باشیم اجازه سوءاستفاده به دشمن را هم دیگر نخواهیم داد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.