امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 29493
  پرینت تاریخ انتشار : 24 اکتبر 2021 - 16:00 | 475 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت سه بیمار دیگردر ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۹۹۲ مورد رسیده است. دکتر «محمد طاهری» روز یکشنبه افزود: همچنین با شناسایی ۱۵۳ بیمار جدید مبتلا […]

کرونا جان سه نفر دیگر را در استان همدان گرفت

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت سه بیمار دیگردر ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۹۹۲ مورد رسیده است.

دکتر «محمد طاهری» روز یکشنبه افزود: همچنین با شناسایی ۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۶۵۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۴  هزار و ۱۸۵ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۴ نفر بود که ۹۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۵ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۵۰ و بهار یک هزار و ۴۷۷، تویسرکان یک هزار و ۴۹۷، رزن یک هزار و ۱۸۰، درگزین ۳۹۵، فامنین ۳۹۵ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۵۶۳ نفر در ملایر، سه هزار و ۹۴۵ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۵۶۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، ۶ شهرستان در وضعیت زرد و چهار شهرستان همدان، رزن، نهاوند و تویسرکان نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.