امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 محرم 1448
شناسه خبر : 287016
  پرینت تاریخ انتشار : 18 می 2025 - 10:28 | 48 بازدید

رهایی از قصاص با بخشش اولیای دم در یاسوج

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، مراسم ذات‌البین و صلح و سازش دو خانواده «راستگو» و «عبادی» با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤلان و مقامات قضایی و اجرایی، ریش سفیدان، متنفذین محلی و دو خانواده […]

رهایی از قصاص با بخشش اولیای دم در یاسوج


مراسم ذات‌البین در استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد، مراسم ذات‌البین و صلح و سازش دو خانواده «راستگو» و «عبادی» با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤلان و مقامات قضایی و اجرایی، ریش سفیدان، متنفذین محلی و دو خانواده قاتل و مقتول امروز، 28 اردیبهشت‌ماه در مسجد قبا یاسوج برگزار شد.

در این مراسم ضمن سخنرانی حضرت آیت‌الله شرف‌الدین ملک‌حسینی در خصوص اصلاح ذات‌البَین و گذشت و بخشش مهربانانه به جهت صلح و آشتی و آرامش در جامعه خواستار روی آوردن مردم به این اخلاق و برنامه حسنه شد.

در پایان زندانی محکوم به قصاص که قریب به 5 سال در زندان مرکزی یاسوج به سر می‌برد با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافته و به‌زودی از زندان آزاد می‌شود.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.