امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 27654
  پرینت تاریخ انتشار : 18 سپتامبر 2021 - 22:44 | 281 بازدید
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان

گرمای تابستان در همدان فروکش کرد

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که با تغییرات آب وهوایی و کاهش مدت زمان تابش آفتاب، بیشینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان در ۲ روز گذشته، سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش یافت. «محمدحسن باقری شکیب» روز شنبه  افزود:  پیش بینی می شود روند کاهش دمای کمینه و […]

گرمای تابستان در همدان فروکش کرد

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که با تغییرات آب وهوایی و کاهش مدت زمان تابش آفتاب، بیشینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان در ۲ روز گذشته، سه تا چهار درجه سانتیگراد کاهش یافت.

«محمدحسن باقری شکیب» روز شنبه  افزود:  پیش بینی می شود روند کاهش دمای کمینه و بیشینه استان همدان طی چند روز آینده ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: به دلیل افزایش سرعت وزش باد در مناطق مرکزی کشور، غبار رقیق آسمان استان همدان را فرا می گیرد که این شرایط پدیده جوی غالب استان تا پایان هفته جاری است.

باقری شکیب عنوان کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و غبار محلی پیش‌بینی می شود.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد در روزهای آینده به خصوص بعداز ظهرها در نقاط مختلف استان همدان افزایش می‌یابد و در برخی از نقاط به ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: فامنین با ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار داشت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۳۰ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.