امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 27329
  پرینت تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ | 43 بازدید

نخست‌وزیر عراق با چه برنامه‌ای به تهران می‌آید؟

   به گزارش همدان نوین یک منبع دولتی در عراق گفت که نخست‌وزیر این کشور در سفر روز یکشنبه خود به تهران، چند پرونده مهم را پیگیری خواهد کرد.  «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق برای دومین بار در دوره نخست‌وزیری‌اش قرار است فردا (یکشنبه) وارد ایران شود و در سفر یک روزه با سید ابراهیم رئیسی، […]

نخست‌وزیر عراق با چه برنامه‌ای به تهران می‌آید؟

   به گزارش همدان نوین یک منبع دولتی در عراق گفت که نخست‌وزیر این کشور در سفر روز یکشنبه خود به تهران، چند پرونده مهم را پیگیری خواهد کرد.

 «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق برای دومین بار در دوره نخست‌وزیری‌اش قرار است فردا (یکشنبه) وارد ایران شود و در سفر یک روزه با سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران دیدار کند.

یک مقام دولتی عراقی بدون ذکر نام خود در این خصوص به خبرگزاری فرانسه گفت که مصطفی الکاظمی در این دیدار قرار است پرونده واردات انرژی از ایران، امنیت و مقابله با تروریسم و روابط ایران و عربستان سعودی را بررسی کند.

به گفته وی در این دیدار روابط پر تنش ایران و عربستان سعودی و تلاش عراق برای میانجیگری مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار خواهد گرفت و پیش از این عراق میانجی چند دیدار میان مقامات دو کشور بوده است.

این مقام عراقی همچنین گفت که در این دیدار موضوع صدور ویزا برای زائران ایرانی جهت زیارت عتبات مقدسه در نجف و کربلا نیز بررسی می‌شود.

این اولین سفر رسمی یک مقام خارجی در این سطح به تهران پس از انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور ایران است. مصطفی الکاظمی پیشتر نیز اعلام کرده بود که پس از تشکیل دولت جدید ایران به تهران سفر خواهد کرد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.