امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 27284
  پرینت تاریخ انتشار : 11 سپتامبر 2021 - 10:42 | 114 بازدید

فلسطینیان یک پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند

  به گزارش همدان نوین جوانان فلسطینی سحرگاه امروز (شنبه) یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز غرب رام الله هدف قرار داده و سرنگون کردند. به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، این پهپاد اسرائیلی در روستای «النبی صالح» در غرب رام الله سقوط کرد. نظامیان اسرائیلی پس از […]

فلسطینیان یک پهپاد اسرائیلی را سرنگون کردند

  به گزارش همدان نوین جوانان فلسطینی سحرگاه امروز (شنبه) یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را بر فراز غرب رام الله هدف قرار داده و سرنگون کردند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، این پهپاد اسرائیلی در روستای «النبی صالح» در غرب رام الله سقوط کرد.

نظامیان اسرائیلی پس از سقوط این پهپاد در روستای النبی صالح، به این روستا یورش بردند.

رژیم صهیونیستی تمامی امکانات خود از پهپادها و شماری زیادی از نیروهای نظامی و امنیتی خود را برای دستگیری شش اسیر متواری از زندان جلبوع را به میدان آورده است.

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی صبح امروز دو اسیر فلسطینی متواری به نام های «زکریا الزبیدی» و «محمد العارضه» را در یک پارکینگ در جنوب «ناصره» دستگیر کردند.

رسانه‌های صهیونیستی جمعه شب هم اعلام کردند که ۲ تن از ۶ اسیر فلسطینی که دوشنبه گذشته از زندان این رژیم فرار کردند، دستگیر شدند.

پیش‌تر خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده که هرگونه تعرض و آسیب رساندن به این ۶ اسیر فلسطینی با پاسخ سختی از سوی مقاومت فلسطین همراه خواهد بود.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی را برای رژیم اسرائیل رقم زد، مقامات اسرائیلی به این جمع بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم سست و رخنه پذیر است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.