امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26395
  پرینت تاریخ انتشار : 15 آگوست 2021 - 17:57 | 12 بازدید
مدیرکل دامپزشکی استان همدان

۳۹ اکیپ دامپزشکی بر ذبح شرعی دام در استان همدان نظارت می کنند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ۳۹ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی دام‌های قربانی شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را برعهده دارند. “محمود رضا رسولی” روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس تیم های دامپزشکی، بازرسان بهداشتی و ناظران ذبح شرعی، در مکان‌های […]

۳۹ اکیپ دامپزشکی بر ذبح شرعی دام در استان همدان نظارت می کنند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ۳۹ اکیپ ثابت و سیار کار نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی دام‌های قربانی شهروندان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را برعهده دارند.

“محمود رضا رسولی” روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برهمین اساس تیم های دامپزشکی، بازرسان بهداشتی و ناظران ذبح شرعی، در مکان‌های مشخص مستقر شده و بر روند ذبح دام نظارت کامل دارند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، امسال ذبح دام در خیابان‌ها و معابر ممنوع است، اظهار داشت: این طرح به منظور ارتقای سطح بهداشت عمومی و تامین غذای سالم و حفظ سلامت مصرف کنندگان و در راستای اطمینان خاطر نیکوکارانی که در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به ذبح دام و نذر قربانی می کنند، انجام می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه گروه های بازرسی و نظارت بهداشتی در اداره های دامپزشکی استان تجهیز و سازماندهی شده اند، از شهروندان خواست که نسبت به تامین دام زنده نذورات قربانی از میادین عرضه دام و مراکز تحت نظارت دامپزشکی اقدام کنند.

رسولی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز به معاینه رایگان دام ها، نذورات و لاشه دام های قربانی، مراتب را با شماره تلفن اداره دامپزشکی شهرستان محل اقامت خود و یا سامانه ارتباطی ۱۵۱۲ این اداره کل در میان بگذارند.

وی اظهار داشت: در طول دهه اول محرم اکیپ های سیار و بازرسان دامپزشکی در سطح استان همدان حضور داشته و بر کشتار دام نظارت کامل دارند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: در روز تاسوعا و عاشورا، ۲۳ دامپزشک، ۳۷ بازرس بهداشت گوشت و ۱۱ ناظر شرعی بر کشتار دام نظارت دارند و در صورت تماس با شماره ۱۵۱۲، اکیپ سیار دامپزشکی نیز آماده خدمت رسانی به مردم است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.