امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 25905
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۸ | 17 بازدید
مدیرکل شرکت غله و بازرگانی استان:

کاهش ۳۱ درصدی خریدتضمینی گندم در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل شرکت غله و بازرگانی استان همدان از خرید تضمینی ۱۵۷ هزار و ۵۱۶ تن گندم در این استان خبر داد و گفت:مقدار خرید تضمینی گندم تا الان نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است. مسعود بکایی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا روز گذشته ۱۵۷ هزار و […]

کاهش ۳۱ درصدی خریدتضمینی گندم در همدان

به گزارش همدان نوین، مدیرکل شرکت غله و بازرگانی استان همدان از خرید تضمینی ۱۵۷ هزار و ۵۱۶ تن گندم در این استان خبر داد و گفت:مقدار خرید تضمینی گندم تا الان نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.

مسعود بکایی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا روز گذشته ۱۵۷ هزار و ۵۱۶ تُن گندم را به‌صورت تضمینی از کشاورزان خریداری کردیم.

بکایی تصریح کرد: در میان شهرستان‌های استان، بیشترین خرید تضمینی گندم با ۳۸ هزار و ۶۸۵ تُن، مربوط به شهرستان رزن و پس از آن شهرستان اسدآباد با ۳۲ هزار و ۷۴۰ تُن، بوده است.

وی ادامه داد: هزار و ۵۳۷ تن از این گندم‌ها توسط مراکز دولتی، ۳۲ هزار و ۵۹۴ تن توسط کارخانجات آرد، ۷۹ هزار و ۵۶۳ تن توسط توسط سیلوهای بخش خصوصی و ۵۲ هزار و ۴۴۲ تن توسط تعاونی‌های روستایی خریداری شده‌است.

بکایی خاطرنشان کرد: مقدار خرید تضمینی گندم تا الان نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد و نسبت به میانگین ۹ سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل شرکت غله و بازرگانی استان همدان با بیان اینکه ۵۶.۱۵ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، گفت: ۲۶ تیرماه آخرین تاریخ واریز وجه کشاورزان گندمکار بود که به بانک ارسال شده است.

بکایی در رابطه با خرید تضمینی کلزا در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال تا الان ۹۶۲ تُن کلزا به‌صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده که هزینه ۶۶.۳ درصد آن به کشاورزان پرداخت شده است.

انتهای پیام

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.