امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25864
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ | 26 بازدید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد:

پیشتازی همدان در واکسیناسیون کرونا

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: همدان پیشتاز واکسیناسیون علیه کروناویروس در میان سایر استان‌های کشور است.  مصطفی آزادبخت یک‌شنبه ۳ مردادماه در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا الان ۹۱ ستادکرونا در استان برگزار شده که ۹۰۱ مصوبه داشتیم که […]

پیشتازی همدان در واکسیناسیون کرونا

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: همدان پیشتاز واکسیناسیون علیه کروناویروس در میان سایر استان‌های کشور است.

 مصطفی آزادبخت یک‌شنبه ۳ مردادماه در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا الان ۹۱ ستادکرونا در استان برگزار شده که ۹۰۱ مصوبه داشتیم که ۲۰ جلسه و ۱۸۲ مصوبه در سال ۱۴۰۰ رخ داده است.

آزادبخت با بیان اینکه اقدامات خوبی در ستاد مدیریت کرونا استان صورت گرفته، تصریح کرد: ۹۹ درصد مبتلایان به کروناویروس در استان افرادی بودند که عادی‌انگاری بیماری باعث شده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی، شهرستان‌های رزن، درگزین، بهار، تویسرکان و اسدآباد در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه سلامت مردم اولویت ماست، گفت: برای قطع زنجیره بیماری نیازمند همکاری مردم برای رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

آزادبخت با اشاره به پیشتازی همدان در انجام واکسیناسیون، اظهار کرد: لازم است که هم‌استانی‌های عزیز در زمان مقرر در مراکز واکسیناسیون حضور داشته باشند تا تجمعی در این مکان‌ها نداشته باشیم.

وی در رابطه با پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم عید غدیر، مطرح کرد: مراسم عید سعید غدیر در شهرهای قرمز باید در فضای باز و با حداکثر ۷۰ نفر جمعیت برگزار شود.

رئیس کمیته بازرسی ستاد مدیریت کرونا استان همدان از کسب نمره خوب توسط تیم بازرسی ستاد مدیریت کرونا استان خبر داد.

سردار مهدی فرجی در این نشست، اظهار کرد: در ۱۷ ماه گذشته بدون حاشیه کارهای بزرگی در قالب بازرسی و نظارت بر عملکرد مسئولان داشتیم و از استان‌هایی هستیم که نمره خوبی در این زمینه گرفتیم.

فرجی تصریح کرد: ما در موج چهارم هزار و ۷۰۰ بیمار بستری داشتیم اما زحمتی برای مسئولین کشوری ایجاد نکرده و در سخت‌ترین شرایط که مشکل اکسیژن داشتیم در سه ساعت توانستیم ۴۰۰ کپسول را به وسیله خیرین آماده کنیم.

وی ادامه داد: در بحث ورود مسافران به استان ما نمی‌توانیم افراد را از همدان خارج کنیم اما الان مبادی ورودی همدان را بستیم و مسافران اجازه ورود به همدان را ندارند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.