امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 25837
  پرینت تاریخ انتشار : 25 جولای 2021 - 9:40 | 38 بازدید
مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد:

با هر گونه گرانفروشی نان در اسدآباد برخورد می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد گفت: با هرگونه گرانفروشی نان در شهرستان برخورد می‌شود چرا که هنوز نرخ جدید نان در شهرستان اعمال نشده و در این رابطه باید استانداری تصمیم بگیرد. مصطفی حیدری  اظهار کرد: قیمت نان فعلا تغییری نیافته و مردم در صورت گرانفروشی می‌توانند تخلف را […]

با هر گونه گرانفروشی نان در اسدآباد برخورد می‌شود

به گزارش همدان نوین، مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد گفت: با هرگونه گرانفروشی نان در شهرستان برخورد می‌شود چرا که هنوز نرخ جدید نان در شهرستان اعمال نشده و در این رابطه باید استانداری تصمیم بگیرد.

مصطفی حیدری  اظهار کرد: قیمت نان فعلا تغییری نیافته و مردم در صورت گرانفروشی می‌توانند تخلف را به سامانه «۱۲۴» اطلاع دهند تا با نانوایی متخلف برخورد شود.

وی افزود: طی یک ماه گذشته اداره صمت شهرستان ۱۵۰ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های شهرستان انجام داده  که در این بازرسی‌ها به علت تخلف در عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی دو واحد نانوایی پلمب شدند.

مدیر اداره صمت اسدآباد همچنین تصریح کرد: در این بازرسی‌ها  ۲۵ نانوایی متخلف نیز شناسایی شد که این نانوایی‌ها اقدام به تخلفاتی چون  عرضه خارج از شبکه، تعطیلی غیر مجاز،کم‌فروشی و گرانفروشی نان کرده بودند.

حیدری با بیان اینکه شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۴ واحد نانوایی بوده که از این تعداد ۹۶ واحد نانوایی یارانه‌ای شهری و روستایی، ۲۸واحد آزادپز هستند و علاوه بر آن تعداد ۱۴ واحد سنگکی، سه واحد مجتمع، شش واحد بربری، چهار واحد گرده‌پزی نیز در شهرستان فعالیت دارند، اضافه کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود آرد در شهرستان وجود ندارد و تنها دارای مشکل حمل دیر آرد از شرکت آرد آبادان به شهرستان هستیم که در رابطه با این مشکل، پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی با تأکید بر سلامت و بهداشت نانوایی‌های سطح شهرستان، یادآور شد: در هفته سه روز در ساعات مختلف از سطح نانوایی‌های شهرستان به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازرسی‌های لازم انجام گرفته و با هرگونه موارد تخلف برخورد می‌شود چرا که سلامت شهروندان و مردم خط قرمز ماست.

حیدری در ادامه با اشاره به فعالیت سه هزار واحد صنفی در سطح شهرستان، بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۷۰۰ مورد بازرسی از سطح واحدهای صنفی شهرستان در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام گرفته  که در این بازرسی‌ها ۲۰ مورد از واحدها به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها به تعزیرات حکومتی معرفی و برای ۶۰ واحد نیز اخطار صادر شده و یک واحد هم پلمب شده است .

این فرد مسئول همچنین با بیان اینکه هم اکنون مشکل حادی در رابطه با جذب و توزیع مرغ در شهرستان وجود ندارد ، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای شش عمده‌فروشی و ۱۵ خرده فروشی عرضه مرغ بوده که بازرسی‌های لازم از سطح این واحدها به‌صورت مشترک و از طریق واحد بازرسی اداره صمت انجام می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.