امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 25830
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۲ | 24 بازدید
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان خبرداد

راه‌اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری

به گزارش همدان نوین، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از راه‌اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری در همدان خبرداد. حسین مردانی  با بیان اینکه یکی از مسائلی که کشور ما با آن دست به گریبان است مشکل کم‌آبی، خشکسالی و تغییر اقلیم است، اظهارکرد: این امر کیفیت زندگی بشر و سایر زیست‌مندان […]

راه‌اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری

به گزارش همدان نوین، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان از راه‌اندازی گشت کنترل و بازرسی آبیاری فضای سبز شهری در همدان خبرداد.

حسین مردانی  با بیان اینکه یکی از مسائلی که کشور ما با آن دست به گریبان است مشکل کم‌آبی، خشکسالی و تغییر اقلیم است، اظهارکرد: این امر کیفیت زندگی بشر و سایر زیست‌مندان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و بهره‌وری در استفاده از این نعمت الهی را پررنگ‌تر می‌سازد. شهر همدان نیز از این امر مستثنی نبوده و به دلیل کاهش نزولات جوی، و افزایش مصرف آب با معضل کم‌آبی روبرو است که در واقع در خصوص تأمین آب و آبرسانی به فضاهای سبز دچار بحران آب هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا معاونت خدمات شهری شهرداری همدان راهبردها و سیاست‌هایی را برای جلوگیری از هدر رفت آب و استفاده بهینه از منابع آب موجود دنبال کرده است، افزود: یکی از استراتژی‌ها و راهبردهای مقابله با شرایط خشکسالی در فضای سبز همدان  کنترل و بازرسی در نحوه آبیاری فضای سبز شهری است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص مدیریت صحیح و بازرسی و کنترل نحوه آبیاری فضای سبز شهری  بیان کرد: این معاونت اقدام به تشکیل اکیپ نظارت با عنوان ” گشت بازرسی و کنترل آبیاری فضای سبزشهری ” کرده که متشکل از اکیپ‌های نظارتی مستقر در چاه‌ها و همچنین بازرسین سیار برای پیگیری و کنترل نحوه آبرسانی به کارگاه‌های فضای سبز است.

مردانی با اشاره به شناسایی تعداد حلقه‌های چاه‌های فعال موجود، تشریح کرد: در این اقدام ضمن ثبت و گزارش‌گیری از تعداد دفعات و زمان‌های آبگیری تانکرها در هرکدام از چاه‌ها،  نسبت به کنترل دقیق و تقسیم صحیح آب توسط تانکرهای آبرسان بر اساس کارگاه‌های مورد نیاز نیز اقدام شده که از هدر رفت آب و تخلیه آب در مواردی خارج از کارگاه‌های فضای سبز شهری جلوگیری می‌شود.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید به رهگیری و کنترل تانکرها از مبداء آبگیری تا کارگاه‌های فضای سبز از راه‌اندازی این سامانه به‌صورت گسترده و کاملا برنامه‌ریزی شده در طول شبانه‌روز خبر داد .

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.