امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 25747
  پرینت تاریخ انتشار : 24 جولای 2021 - 11:54 | 23 بازدید
استاندار همدان:

آموزش‌های اصولی فنی و حرفه‌ای در رونق تولید تاثیرگذار است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته ملی مهارت گفت: آموزش های خوب و اصولی فنی و حرفه ای نقش اساسی و تاثیرگذار در رونق تولید، توسعه پایدار و توسعه کارآفرینی جامعه دارد. به گزارش روز شنبه «سید سعید شاهرخی» در این پیام با بیان اینکه مهارت و کارآفرینی پیوند […]

آموزش‌های اصولی فنی و حرفه‌ای در رونق تولید تاثیرگذار است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته ملی مهارت گفت: آموزش های خوب و اصولی فنی و حرفه ای نقش اساسی و تاثیرگذار در رونق تولید، توسعه پایدار و توسعه کارآفرینی جامعه دارد.

به گزارش روز شنبه «سید سعید شاهرخی» در این پیام با بیان اینکه مهارت و کارآفرینی پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند عنوان کرد: کارآفرینی، مفهومی است که همواره همراه بشر بوده و به عنوان یک پدیده نوین نقش موثری را در توسعه اقتصادی کشورها داشته است.

به گفته وی امروزه کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار دارای نقش کلیدی است و در عرصه جهانی افراد ماهر، خلاق، نوآور و مبتکر منشا تحولات بزرگی در زمینه های تولیدی و خدماتی  شده اند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه از کارآفرینان به عنوان قهرمانان ملی یاد می شود روز ۶ مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به تمامی فعالان در عرصه های مهارت آموزی و کارآفرینی که در توانمند سازی جوانان پیشقدم هستند تبریک گفت.

شاهرخی ابراز امیدواری کرد در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی” نام گذاری شده است برای رشد و شکوفایی کشور بیش از پیش موفق و پیروز باشند.

۶ مرداد، روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است و در این راستا از ۳۱ تیر تا ۶ مرداد، هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.