امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25699
  پرینت تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ | 257 بازدید
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان

احتمال قطعی ناخواسته و لحظه‌ای برق در استان همدان وجود دارد

به گزارش همدان نوین، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که احتمال قطعی ناخواسته، لحظه‌ای و خارج از برنامه برق مشترکان در استان وجود دارد. به گزارش روز جمعه ، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع برق استان همدان آمده است: با توجه به اجرای برنامه مدیریت […]

پیش‌نویس خودکار

به گزارش همدان نوین، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که احتمال قطعی ناخواسته، لحظه‌ای و خارج از برنامه برق مشترکان در استان وجود دارد.

به گزارش روز جمعه ، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع برق استان همدان آمده است: با توجه به اجرای برنامه مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود تولید و افزایش مصرف برق با تشکر از صبر و همراهی مردم استان همدان، اجرای برنامه خاموشی‌ها به صورت لحظه ای اعلام می‌شود.

دراین اطلاعیه تصریح شده، برنامه خاموشی ها از طریق پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به نشانی www.edch.ir، اپلیکیشن برق من و شماره گیری کد دستوری “ستاره ۶۶۵۵ ستاره ۲۱۱۲۱ مربع” (#۲۱۱۲۱*۶۶۵۵*) و وارو کردن شناسه قبض قابل مشاهده است.

براساس اعلام شرکت توزیع برق استان همدان، بازه زمانی خاموشی هر منطقه ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه تعیین شده و درخواست اعمال خاموشی به صورت لحظه ای و توسط مرکز به این شرکت اعلام می‌شود.

این اطلاعیه می افزاید: با توجه به اینکه احتمال قطعی برق ناخواسته و خارج از برنامه اعلامی بر اساس رخدادهای شبکه سراسری کشور (افت فرکانس و دیگر موارد) وجود دارد، شهروندان اطلاعات مورد نیاز را از مراکز ۱۲۱ شهرستان‌ها پیگیری کنند.

در اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح شده، مشترکان در نظر داشته باشند که لوازم برقی خود را در زمان قطع برق از مدار خارج و پس از وصل برق با تاخیر چند دقیقه‌ای روشن کنند.

استان همدان بیش از ۶۸۰ هزار مشترک برق دارد که امسال به علت خشکسالی و کاهش تولید برق به صورت با قطعی های مکرر مواجه شده اند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.