امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25646
  پرینت تاریخ انتشار : 22 جولای 2021 - 10:54 | 839 بازدید
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان

پایگاه های تابستانی دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان همدان فعال شد

به گزارش همدان نوین، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: پایگاه های مجازی تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه با شعار «هر دانش آموز یک مهارت» در سطح استان فعال شده است. «احمد قره‌خانی» روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تداوم شیوع ویروس […]

پایگاه های تابستانی دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان همدان فعال شد

به گزارش همدان نوین، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: پایگاه های مجازی تابستانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه با شعار «هر دانش آموز یک مهارت» در سطح استان فعال شده است.

«احمد قره‌خانی» روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر استان و همچنین اهمیت توجه به سلامت دانش‌آموزان، امسال نیز کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه به صورت غیرحضوری تشکیل می شود.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها در بستر شبکه شاد دانش آموزان با نیازهای ویژه را زیر پوشش قرار می دهد، خاطرنشان کرد: فعالیت این کلاس ها تا پایان مردادماه سال جاری ادامه دارد.

قره‌خانی به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: پایگاه های تابستانی در کمک به افزایش و رشد برنامه‌ریزی صحیح در فضای مجازی و تولید محتوا، ایجاد اوقات فراغت جذاب و متنوع برای دانش آموزان موثر است.

وی تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط ،استعداد یابی، پرورش و تقویت خلاقیت و نقاط  قوت دانش آموزان با نیازهای ویژه از جمله مهم ترین اهداف تشکیل پایگاه های تابستانه برای دانش آموزان است.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان ادامه داد: در کنار پایگاه غنی سازی اوقات فراغت تابستانی، تعدادی از دانش آموزان نیز از کلاس‌های کاردستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رایگان استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: ۱۴ مدرسه استثنایی در استان همدان وجود دارد که از این تعداد ۱۲ مدرسه به صورت دولتی و ۲ مدرسه نیز به صورت غیردولتی فعالیت می کند.

بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس استثنایی استان همدان تحصیل می کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.