امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24613
  پرینت تاریخ انتشار : 07 جولای 2021 - 23:00 | 10 بازدید
مدیر سازمان اتوبوسرانی شهرداری همدان

اتوبوس‌های فرسوده همدان از گردونه حمل‌ونقل خارج می‌شوند

به گزارش همدان نوین، مدیر سازمان اتوبوسرانی شهرداری همدان با اشاره به اینکه بعضی از اتوبوس‌های درون شهری نیاز به تعمیر دارند، گفت: قرار است در آینده نزدیک اتوبوس‌های فرسوده از گردونه حمل‌ونقل خارج ‌شوند. بابک اسدی  تعداد اتوبوس‌های در نظر گرفته شده را ۲۰ دستگاه عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون از ۲۶ دستگاه […]

اتوبوس‌های فرسوده همدان از گردونه حمل‌ونقل خارج می‌شوند

به گزارش همدان نوین، مدیر سازمان اتوبوسرانی شهرداری همدان با اشاره به اینکه بعضی از اتوبوس‌های درون شهری نیاز به تعمیر دارند، گفت: قرار است در آینده نزدیک اتوبوس‌های فرسوده از گردونه حمل‌ونقل خارج ‌شوند.

بابک اسدی  تعداد اتوبوس‌های در نظر گرفته شده را ۲۰ دستگاه عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون از ۲۶ دستگاه اتوبوس بازسازی شده شش دستگاه به ناوگان حمل‌ونقل عمومی برگشته و ۱۳ دستگاه اتوبوس نیز خریداری و به ناوگان حمل‌ونقل اضافه شده است.

وی درباره مشکل سیستم کولر اتوبوس‌های درون شهری هم بیان کرد: سیستم کولر بعضی از اتوبوس‌های درون شهری دچار مشکل است و  نیاز به تعمیر دارند اما  بعضی‌ها از اتوبوس‌ها مشکلی در سیستم کولر ندارند و باید به مردم خدامت ارائه دهند.

اسدی در ادامه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها تأکید کرد و افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از کارت بلیت الکتریکی از موارد مهمی است که شهروندان برای حفظ سلامت خود باید به آنها توجه کنند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.