امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24170
  پرینت تاریخ انتشار : 01 جولای 2021 - 10:37 | 8 بازدید
فرماندار:

۱۰۰ واحد مسکن روستایی در سفر نوبخت به همدان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش همدان نوین، فرماندار همدان گفت: ۱۰۰ واحد مسکن روستایی مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کنند و به زودی در سفر نوبخت معاون رئیس جمهوری به استان همدان بهره برداری می‌شود. «محمد علی محمدی» روز پنجشنبه در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان افزود: طرح احداث ۳۲۵ واحد مسکن روستایی […]

۱۰۰ واحد مسکن روستایی در سفر نوبخت به همدان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش همدان نوین، فرماندار همدان گفت: ۱۰۰ واحد مسکن روستایی مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کنند و به زودی در سفر نوبخت معاون رئیس جمهوری به استان همدان بهره برداری می‌شود.

«محمد علی محمدی» روز پنجشنبه در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان افزود: طرح احداث ۳۲۵ واحد مسکن روستایی در سفر دکتر نوبخت به همدان مصوب شده بود که اکنون  ۱۰۰ واحد این طرح در مراحل پایانی و آماده سازی برای بهره برداری است.

وی اضافه کرد: مابقی طرح برابر اعلام بنیاد مسکن در چهار ماه اینده تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

فرماندار همدان به مشکلات طرح مسکن مهر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این طرح بدون تجربه قبلی و با مشکلات گوناگون انجام شد که بیشترین مشکل در تامین زیرساخت های مورد نیاز این طرح بود.

محمدی با بیان اینکه جانمایی نامناسب مهمترین ایراد طرح های مسکن مهر بود خاطرنشان کرد: با تجربه مسکن مهر نباید ایرادها در طرح اقدام ملی مسکن تکرار و هزینه های اضافی به مردم تحمیل شود.

وی با اشاره به گزارش راه و شهرسازی استان مبنی بر ثبت نام چهار هزار و ۹۰۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در همدان و آغاز ساز و کارهای اجرای این طرح تاکید کرد : انتظار داریم اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان جدی تر پیگیری شود و در حد حرف باقی نماند و کار دیده شود.

فرماندار همدان تصریح کرد: هنوز تعدادی از پروژه های مسکن مهر نیز مشکلات قانونی و پایان کار دارند که راه و شهرسازی باید به صورت موردی بررسی، اقدام حقوقی و مشکل این واحدها را رفع کند.

او با قدردانی از اقدام اداره تعاون در حل مشکل تعاونی مسکن توانیابان ضایعه نخایی همدان افزود: اعتباراتی از بهزیستی و راه و شهرسازی برای تسریع در پیشرفت این طرح تامین شد که بهزیستی به عنوان متولی کار باید ضمن انتخاب پیمانکار قوی به نحوی اقدام کند که فصل کاری از دست نرود.

محمدی یادآوری کرد: مسکن بحث مهمی است که نیاز به پیگیری و ممارست دارد و پیشبرد کار در این حوزه باید با زمانبندی مشخص انجام شود و اعتبارات قابل جذب طرح های مسکن نباید بدون اقدام باقی بماند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.