امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 23995
  پرینت تاریخ انتشار : 28 ژوئن 2021 - 11:00 | 18 بازدید
رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی

رییس عقیدتی سیاسی ناجا: ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است

به گزارش همدان نوین، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: تاکنون ناجا بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال توزیع کرده است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» روز دوشنبه در آیین هفتمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه در محل انتظامی استان همدان اظهار داشت: نیروی […]

رییس عقیدتی سیاسی ناجا: ۱۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است

به گزارش همدان نوین، رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: تاکنون ناجا بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال توزیع کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» روز دوشنبه در آیین هفتمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه در محل انتظامی استان همدان اظهار داشت: نیروی انتظامی علاوه بر ماموریت ذاتی در تامین امنیت در حوزه کمک به آسیب دیدگان نیز فعال بوده است که نمونه آن کمک به آسیب دیدگان از کرونا است.

وی اضافه کرد: این کمک ها در چند مرحله با هدف دستگیری از آسیب دیدگان از ویروس کرونا و تامین معیشت آنان در قالب رزمایش مومنانه بین افراد توزیع شده است.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: در حال حاضر برخی استان ها مرحله پنجم و برخی مرحله هفتم رزمایش کمک مومنانه را اجرا کردند و این کمک ها تا زمان رفع کامل مشکل کرونا ادامه دارد.

حجت الاسلام ادیانی درباره انتخابات ۲۸ خرداد نیز گفت: ناجا نقش تعیین کننده در تامین و برقراری امنیت انتخابات داشت به گونه ای که تحسین همگان را به همراه داشت.

وی خاطر نشان کرد: امنیت حاکم در کشور به ویژه انتخابات اخیر مرهون تلاش شبانه روزی عوامل ناجا است و این امر سبب شد که برای قدردانی از تلاش همکاران به استان ها سفر کرده و از آنها تشکر کنیم.

در هفتمین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه در انتظامی همدان ۴۰۰ بسته معیشتی توزیع شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.