امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 23736
  پرینت تاریخ انتشار : 21 ژوئن 2021 - 22:59 | 508 بازدید
رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا استان همدان

تزریق دوز دوم واکسن کرونا از فردا در استان همدان آغاز می‌شود

به گزارش همدان نوین، رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا استان همدان از تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال این استان از فردا /سه شنبه/ یکم تیر خبر داد. سید جلال بطحایی روز دوشنبه اظهار داشت: محموله واکسن کرونا راهی شهرستان […]

تزریق دوز دوم واکسن کرونا از فردا در استان همدان آغاز می‌شود

به گزارش همدان نوین، رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا استان همدان از تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای افراد بالای ۷۰ سال این استان از فردا /سه شنبه/ یکم تیر خبر داد.

سید جلال بطحایی روز دوشنبه اظهار داشت: محموله واکسن کرونا راهی شهرستان ها شده و تزریق واکسن سینوفارم و اسپوتنیک از فردا سه شنبه در ۴۶ پایگاه شامل مراکز تجمیعی و پایگاه های واکسیناسیون استان همدان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: افرادی که دوز نخست واکسن های چینی «سینوفارم» و «اسپوتنیک وی» را دریافت کرده اند به ترتیب فراخوان شده تا با حضور در مراکز پیش بینی شده نسبت به تزریق دوز دوم واکسن اقدام کنند.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی استان همدان از شهروندان خواست تا از مراجعه حضوری به مراکز پرهیز کنند و گفت: شهروندان هیچ عجله ای برای تزریق واکسن نداشته باشند چرا که مرحله به مرحله فراخوان می شوند تا از تجمع در مراکز تجمیعی و پایگاه های واکسیناسیون استان همدان و شیوع ویرس کرونا جلوگیری شود.

بطحائی اظهار داشت: برای تزریق واکسن به گروه های بعدی هنوز ابلاغیه ای داده نشده است و در صورت دریافت ابلاغیه وزارت بهداشت و درمان پس از اتمام کامل گروه فعلی، نسبت به واکسینه کردن دیگر گروه ها نیز اقدام می شود.

حدود ۱۰۰ هزار نفر در استان همدان تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.