امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 23701
  پرینت تاریخ انتشار : 21 ژوئن 2021 - 10:30 | 7 بازدید
، رئیس ستاد انتخابات استان همدان

«یک کلاغ، چهل کلاغ» تخلفات انتخاباتی در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: آنچه در حال حاضر درباره تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مطرح است «یک کلاغ، چهل کلاغ» است. مصطفی آزادبخت  ادامه داد: سرکشی‌ها در زمان انتخابات توسط ستاد انتخابات انجام گرفته است علاوه بر این شیوه رأی‌گیری انتخابات جمهوری اسلامی به نحوی است که کمترین […]

«یک کلاغ، چهل کلاغ» تخلفات انتخاباتی در همدان

به گزارش همدان نوین، رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: آنچه در حال حاضر درباره تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مطرح است «یک کلاغ، چهل کلاغ» است.

مصطفی آزادبخت  ادامه داد: سرکشی‌ها در زمان انتخابات توسط ستاد انتخابات انجام گرفته است علاوه بر این شیوه رأی‌گیری انتخابات جمهوری اسلامی به نحوی است که کمترین تخلف را دارد.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهایی که به روند اجرایی انتخابات معترض هستند تا دو روز فرصت دارند اعتراض خود را همراه با مستندات به هیئت‌های اجرایی ارائه دهند و اعتراضات نیز به صورت دقیق و موشکافانه بررسی می‌شود.

آزادبخت درباره این موضوع که تعداد آراء باطله شورای شهر همدان از تعداد رأی‌های نفر اول بیشتر بوده‌ است، تأکید کرد: این مسئله صحت ندارد و آمار آراء باطله انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر همدان قابل توجه نیست.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در رابطه با اعلام دیرهنگام آراء منتخبان شورای شهر توسط برخی از فرمانداری‌ها، مطرح کرد: با توجه به تعداد زیاد کاندیداها جمع بندی، صورتجلسه و مراحل اداری زمان‌بر است و این یک امر طبیعی تلقی می‌شود.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.