امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 23688
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2021 - 18:35 | 255 بازدید
استاندار همدان

بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده‌اند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه همدان یکی از استان‌های موفق کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا بوده است گفت: بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده‌اند. سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش کادر […]

بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده‌اند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه همدان یکی از استان‌های موفق کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا بوده است گفت: بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم همدان واکسن دریافت کرده‌اند.

سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در امر کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: طبق بازرسی‌های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در تمام شعب اخذ رأی، به‌صورت چشمگیری رعایت شد.

وی با بیان اینکه مردم نیز با دقت بسیاری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و در شعب اخذ رأی حاضر شدند گفت: ستاد استانی مقابله با کرونا و به دنبال آن دستگاه‌های مربوطه تمهیدات خوبی در راستای حفظ سلامت مردم و فراهم کردن پروتکل‌های بهداشتی اندیشیدند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

استاندار همدان افزود: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای تمدید مهلت انتخابات از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲:۳۰ بامداد نیز، در شرایط کرونایی، کمک شایانی در راستای حفظ سلامت مردم بود.

وی با بیان اینکه با همراهی و همکاری مردم، تلاش‌ کادر بهداشت و درمان و ستاد استانی و شهرستانی روند شیوع کرونا در استان کاهش است گفت: در ایام انتخابات سعی شد توجه جدی به سلامت مردم شود.

شاهرخی در ادامه سخنانش همدان را یکی از استان‌های موفق  کشور در زمینه کنترل و مقابله ویروس کرونا عنوان کرد و با بیان اینکه شهرستان‌های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودرآهنگ در وضعیت زرد قرار دارند تأکید کرد: همدان، ملایر، بهار و تویسرکان نهاوند در وضعیت نارنجی هستند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای عبور از این شرایط گفت: توصیه می‌شود مردم استان همدان برای آبی شدن وضعیت شهرستان‌ها، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه باید از شرکت در اجتماع و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود افزود: تلاش وزارت بهداشت و درمان و پیگیری‌های آن‌ها در راستای تهیه واکسن قابل تشکر و تقدیر است به طوری که بیش از ۹۵ هزار نفر از مردم استان واکسن را دریافت کرده‌اند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.