امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 23638
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژوئن 2021 - 11:00 | 12 بازدید
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان

پیش‌بینی افزایش سرعت باد در همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی افزایش سرعت باد در ساعات بعدازظهر در همدان خبر داد. روح‌الله زاهدیدر تشریح وضعیت آب و هوای همدان، اظهار کرد: افزایش وزش باد در ساعات بعدازظهر به‌صورت موقت خواهد بود و ‌در نقاط مرتفع به ۶۰ کیلومتر در ساعت هم خواهد رسید. وی […]

پیش‌بینی افزایش سرعت باد در همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی افزایش سرعت باد در ساعات بعدازظهر در همدان خبر داد.

روح‌الله زاهدیدر تشریح وضعیت آب و هوای همدان، اظهار کرد: افزایش وزش باد در ساعات بعدازظهر به‌صورت موقت خواهد بود و ‌در نقاط مرتفع به ۶۰ کیلومتر در ساعت هم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته نیز پدیده غبار در آسمان همدان مشاهده می‌شد که با توجه به کمبود بارش می‌تواند منشاء داخلی داشته باشد و ‌نمی‌توان گفت به طور کامل غبار فرا منطقه‌ای است بنابراین آلودگی در پی ندارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: طی ساعات آینده افزایش غلظت گردوخاک را در آسمان همدان شاهد هستیم که به غبار رقیق معروف است و در بعضی نقاط شاهد کاهش آن خواهیم بود.

زاهدی با بیان اینکه در حال حاضر هوای صاف و آفتابی برای همدان پیش‌بینی می‌شود و تا اواسط هفته دما همچنان بالاست، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای همدان بین ۱۳ و ۳۷ درجه سانتیگراد  بالای صفر بود، همچنین نهاوند با ۴۱ درجه گرم‌ترین ایستگاه و بهار با ۱۲ درجه خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است‌.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.