امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 23351
  پرینت تاریخ انتشار : 14 ژوئن 2021 - 16:59 | 365 بازدید
بخشدار گل‌تپه اعلام کرد

حضور ۲۵۵ کاندیدای جوان در سطح روستاهای «گل‌تپه»

به گزارش همدان نوین، بخشدار گل تپه شهرستان کبودراهنگ گفت: استقبال جوانان تحصیلکرده در عرصه انتخابات شورای شهر و روستاهای این بخش گویای این است که مردم بیش از گذشته به انتخاب سرنوشت کشور خود ایمان دارند. سیدایوب موسوی  از استقبال پرشور جوانان در عرصه انتخابات شورای شهر و روستاها خبر داد و اظهار کرد: […]

حضور ۲۵۵ کاندیدای جوان در سطح روستاهای «گل‌تپه»

به گزارش همدان نوین، بخشدار گل تپه شهرستان کبودراهنگ گفت: استقبال جوانان تحصیلکرده در عرصه انتخابات شورای شهر و روستاهای این بخش گویای این است که مردم بیش از گذشته به انتخاب سرنوشت کشور خود ایمان دارند.

سیدایوب موسوی  از استقبال پرشور جوانان در عرصه انتخابات شورای شهر و روستاها خبر داد و اظهار کرد: در سطح روستاهای بخش گل تپه ۲۶۷ نفر متقاضی ثبت نام در انتخابات شورای روستاها بودند که پس از ثبت نام کامل دو نفر از این افراد انصراف خود را اعلام کردند و صلاحیت ۱۰ نفر از ثبت نام کنندگان احراز نشد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۲۵۵ نفر برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراها در سطح روستاها با هم در حال رقابت هستند و حضور جوانان نشانگر این موضوع است که سواد سیاسی در مناطق روستایی افزایش یافته و این باعث خواهد شد در روز ۲۸ خردادماه شاهد حضور گرم مردم پای صندوق های رأی باشیم.

بخشدار گل تپه مطرح کرد: در آستانه سه رویداد مهم در کشور و شهرستان کبودراهنگ هستیم، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و بر این باوریم که آینده کشور در گرو حضور حداکثری و انتخاب اصلح ترین افراد است و مردم می توانند با مراجعه به گذشته و عملکرد افراد، انتخابی درست انجام دهند.

رئیس هیئت اجرایی بخش گل تپه از آمادگی صددرصدی برگزاری انتخابات در این بخش خبر داد و خاطرنشان کرد: در سطح بخش گل تپه ۲۹ شعبه انتخاباتی داریم و در همه روستاها شعبه های ثابت رأی  فعال خواهد بود و تنها به چند روستا شعبه سیار انتقال داده می شود.

وی مجریان انتخابات در بخش گل تپه را ۸۰۰ نفر برشمرد که کار اجرای انتخابات را بر عهده دارند و در این بین ۱۰۰ نفر موارد امنیتی انتخابات را انجام خواهند داد و ۱۵۰ نفر ناظر انتخابات در همه شعبه های انتخاباتی بخش گل تپه خواهند بود.

موسوی حضور پرشور مردم برای برپایی ستادهای مردمی در سطح بخش گل تپه را نشانه افزایش سواد سیاسی در بخش دانست و یادآور شد: در شهر گل تپه نیز ۱۵ نفر کاندیدا برای کسب کرسی شورای شهر در حال رقابت هستند که چهار نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند.

وی در پایان بیان کرد: از مراحل اولیه آغاز انتخابات فعالیت هایی برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم در بخش گل تپه انجام شده و هم اکنون مقدمات کار برای برگزاری انتخابات در همه روستاها به اتمام رسیده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.