امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 23176
  پرینت تاریخ انتشار : 11 ژوئن 2021 - 12:38 | 9 بازدید
معاون فرماندار ملایر:

داوطلبان شوراها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت که نامزدهای انتخابات شوراها بجای تخریب یکدیگر، برنامه های خود در زمینه مدیریت شهری و خدمت به شهروندان را ارائه کنند. “حسین فارسی” در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی ۶ شهر تابعه شهرستان ملایر اظهار داشت: برهمین اساس، با هرگونه تخلف انتخاباتی […]

داوطلبان شوراها از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

به گزارش همدان نوین، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت که نامزدهای انتخابات شوراها بجای تخریب یکدیگر، برنامه های خود در زمینه مدیریت شهری و خدمت به شهروندان را ارائه کنند.

“حسین فارسی” در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی ۶ شهر تابعه شهرستان ملایر اظهار داشت: برهمین اساس، با هرگونه تخلف انتخاباتی طبق قانون برخورد می شود.

وی افزود: نامزدهای انتخابات شورای شهر ملایر مجاز به ایجاد یک ستاد تبلیغاتی خارج از رینگ مرکزی شهر هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه برپایی ستاد انتخاباتی در رینگ مرکزی شهر ممنوع است، بیان کرد: با همکاری شهرداری ملایر ۴۵ نقطه برای تبلیغات محیطی داوطلبان انتخابات شورای شهر شده است.

فارسی تاکید کرد: برپایی هرگونه کارناوال تبلیغاتی، استفاده از بلندگو و سیستم صوتی، ایجاد تجمع و تردد افراد بیش از ۱۵ نفر در ستادها ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: براساس قانون انتخابات، نامزدهای شوراها تا ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد، مجاز به تبلیغات هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان در استان همدان برگزار می شود.
ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود. در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.