امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 23151
  پرینت تاریخ انتشار : 10 ژوئن 2021 - 12:39 | 16 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

تزریق دیرهنگام دوز دوم واکسن کرونا عارضه ای ندارد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ایجاد فاصله تزریق واکسن کرونا بین دوز اول و دوم را بدون عارضه و بروز مشکل دانست. به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی علوم پزشکی همدان، دکتر محمد طاهری در پاسخ به انتشار اخباری مبنی بر کمبود واکسن کرونا برای تزریق دوز دوم در فضای مجازی، […]

تزریق دیرهنگام دوز دوم واکسن کرونا عارضه ای ندارد

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ایجاد فاصله تزریق واکسن کرونا بین دوز اول و دوم را بدون عارضه و بروز مشکل دانست.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی علوم پزشکی همدان، دکتر محمد طاهری در پاسخ به انتشار اخباری مبنی بر کمبود واکسن کرونا برای تزریق دوز دوم در فضای مجازی، گفت: اخباری از ایجاد محدودیت ارسال واکسن از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی به دست ما رسیده که تا حدودی خبرهای منتشرشده در فضای مجازی تایید می شود.

وی در رابطه با ارتباط بین تاخیر در تزریق دوز دوم و اثر پذیری واکسن کرونا، عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل های مربوط به واکسن، فاصله معمول بین دوز نخست و دوم مدت زمانی ۲۸ روزه است اما در مجموع، ایجاد فاصله ای بیش از این نیز مشکلی را در رابطه با اثرپذیری این واکسن ایجاد نمی کند.

دکتر طاهری با بیان اینکه اولویت و دغدغه فعلی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، اتمام واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال است، عنوان کرد: تزریق دوز دوم واکسن کرونا منوط به ارسال واکسن از سوی وزارت بهداشت و درمان است.

به گزارش ایرنا، کمبود واکسن کرونا به ویژه «سینوفارم» چین برای تزریق به افرادی که دوز نخست این واکسن را چهار هفته پیش تزریق کردند باعث سردرگمی شهروندان و مراجعه مکرر آنها به مراکز پیش بینی شده برای تزریق واکسن شده است.

بیش از ۸۰ هزار نفر تاکنون در استان همدان علیه کرونا واکسینه شدند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.