امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 22601
  پرینت تاریخ انتشار : 29 می 2021 - 14:15 | 23 بازدید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۱۷ هزار و ۲۷۹ نفر و سرپایی مثبت نیز به […]

۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

به گزارش همدان نوین، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۱۷ هزار و ۲۷۹ نفر و سرپایی مثبت نیز به ۴۲ هزار و ۶۰۵ نفر رسید.

دکتر «محمد طاهری» روز شنبه  افزود: همچنین با فوت ۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۶۸ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز اظهار داشت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۷، بهار ۹۴۴، تویسرکان ۹۸۶، رزن ۷۴۲، درگزین ۲۷۶، فامنین ۳۰۸ و کبودراهنگ ۹۹۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و  ۱۱۲ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۲۹  نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۵۱۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد و هشت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.