امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 22387
  پرینت تاریخ انتشار : 26 می 2021 - 12:25 | 39 بازدید
فرماندار شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد

باغبانی با آب شرب در حیاط منازل ممنوع

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد: کاشت سبزیجات در حیاط منازل و ساخت‌وساز با آب شرب آن هم زمانی که خشکسالی را در پیش داریم، پا گذاشتن بر روی حقوق دیگران است. حجت‌الله مهدوی چهارشنبه ۵ خردادماه در ستاد مدیریت بحران شهرستان کبودراهنگ که با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه آب برگزار شد، اظهار کرد: […]

باغبانی با آب شرب در حیاط منازل ممنوع

به گزارش همدان نوین، فرماندار شهرستان کبودراهنگ اعلام کرد: کاشت سبزیجات در حیاط منازل و ساخت‌وساز با آب شرب آن هم زمانی که خشکسالی را در پیش داریم، پا گذاشتن بر روی حقوق دیگران است.

حجت‌الله مهدوی چهارشنبه ۵ خردادماه در ستاد مدیریت بحران شهرستان کبودراهنگ که با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه آب برگزار شد، اظهار کرد: از مردم شهرستان کبودراهنگ تقاضا داریم صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی های آب و برق در  سال جاری که کاهش بارندگی داریم را امری واجب بدانند و حقوق شهروندی را ادا کنند.

وی از همه دستگاه های مربوطه به ویژه مدیر آب و فاضلاب و برق شهرستان درخواست کرد با اطلاع رسانی و تهیه انیمیشن های آموزشی به آگاهی مردم به ویژه کودکان در مصرف بهینه آب و برق بیفزایند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ بهره گرفتن از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران شهرستان را یکی از روش های سازنده برای اطلاع رسانی و فرهنگسازی مصرف بهینه انرژی ها برشمرد.

وی تصریح کرد: با وجود کاهش بارندگی ها در خشکسالی هستیم و همه باید صرفه جویی کنیم تا به بحران کم آبی دچار نشویم و این موضوع را باید عموم مردم در برنامه زندگی خود قرار دهند چراکه با افراد پرمصرف برخورد می شود.

مهدوی ادامه داد: باید آب تالاب شیرین سو و سدهای مبارک آباد و داس قلعه حفظ شود تا بتوانیم در زمان کاهش منابع آبی شهرستان مورد استفاده قرار دهیم.

وی از مردم شهرستان به ویژه روستاها خواست که از کاشت سبزی و صیفی جات خانگی و ساخت و ساز با آب شرب خودداری کنند و تأکید کرد: در سطح شهر از آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده نمی شود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در پایان بیان کرد: سه انتخابات مهم پیشرو داریم که در روز انتخابات داشتن آب و برق در شعب اخذ رأی در اولویت است و همه مردم، ادارات، ارگان ها و کارخانجات باید الگوی مصرف را در برنامه خود قرار دهند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.