امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 22337
  پرینت تاریخ انتشار : 25 می 2021 - 13:00 | 30 بازدید

آشنایی با داور و مربی بین‌المللی تکواندو ملایر

به گزارش همدان نوین، شهرستان ملایر از دیرباز مهد قهرمانان و ورزشکاران نامی کشور بوده که همواره در رشته‌های مختلف ورزشی و در میدان‌های ملی و بین‌المللی نام این شهرستان و استان همدان را پرآوازه کرده‌اند. در این میان درخشش داوران، مربیان و ورزشکاران آقا و خانم ملایر در رشته های رزمی چشمگیر بوده و […]

آشنایی با داور و مربی بین‌المللی تکواندو ملایر

به گزارش همدان نوین، شهرستان ملایر از دیرباز مهد قهرمانان و ورزشکاران نامی کشور بوده که همواره در رشته‌های مختلف ورزشی و در میدان‌های ملی و بین‌المللی نام این شهرستان و استان همدان را پرآوازه کرده‌اند. در این میان درخشش داوران، مربیان و ورزشکاران آقا و خانم ملایر در رشته های رزمی چشمگیر بوده و فعالان این عرصه توانسته اند در دهه اخیر افتخارات بی شماری را برای این دیار کسب کنند.

«رضا صفرخانیان»، ۴۹ ساله، کارشناسی ارشد علوم تربیتی، داور و مربی بین المللی تکواندو، یکی از افتخارات شاخص ورزشی ملایر، استان و کشور به شمار می رود، به همین منظور گفت‌وگویی با وی داشتیم.

این داور ملایری و مربی بین المللی تکواندو با بیان اینکه حضور در این رشته ورزشی را به طور تخصصی از ۱۴ سالگی آغاز کرده و ۳۷ سال سابقه فعالیت ورزشی دارم، گفت: فعالیت در رشته ورزشی تکواندو را به صورت اختصاصی از سال ۱۳۶۳ آغاز کردم. از سال ۱۳۷۲ تاکنون به مدت ۲۸ سال سابقه مربیگری در تمام مقاطع مختلف سنی را دارا هستم.

رضا صفرخانیان  در رابطه با سوابق شخصی و عناوین ورزشی و افتخارات کسب شده در این زمینه خاطرنشان کرد: ۱۲ سال مسئول هیئت تکواندوی شهرستان ملایر، ۱۳ سال مسئول انجمن تکواندو و آموزشگاه های مدارس استان با ۷۲ مدال کشوری، هشت سال مسئول هیئت تکواندو سپاه ناحیه ملایر و چهار سال مسئول کمیته داوران استان همدان از جمله سوابق کاری بنده به شمار می رود.

صفرخانیان ادامه داد: ۱۳ سال مسئول کمیته مسابقات استان همدان، یک سال دبیر هیئت تکواندو استان همدان، هفت سال عضو کمیته فنی تکواندو استان همدان، هفت سال بازرس ویژه اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در باشگاه ها، سه سال بازرس ویژه هیئت تکواندو استان همدان و ناظر آموزش های فدراسیون تکواندو و یک سال دبیر هیئت تکواندو استان همدان، بخشی از کارنامه کاری ام در رشته تکواندو است.

وی درباره افتخارات ورزشی کسب شده در این رشته اظهار کرد: کسب دان ۷ تکواندو از فدراسیون تکواندو ایران، داور بین المللی درجه ۲ از فدراسیون جهانی تکواندو، مربی بین المللی تکواندو از فدراسیون جهانی تکواندو، دان ۵ کوکی وان از فدراسیون جهانی تکواندو، داور نمونه کشور در مسابقات قهرمانی کشوری در سال ۱۳۸۲، داور نمونه کشور در لیگ کشوری در سال ۱۳۹۷، سرمربی تیم دانشگاه آزاد به مدت پنج سال با کسب ۱۶ مدال کشوری و مربی دانشگاه ملی به مدت چهار سال با شش مدال کشوری گوشه ای از افتخارات بنده در این رشته ورزشی محسوب می شود.

این نخبه ورزشی استان همدان به انتخاب هیئت تکواندو ملایر به عنوان هیئت برتر استان به مدت چهار سال، حضور در مسابقات لیگ کشوری در رده نونهالان و جوانان(نقش جهان) به مدت پنج سال با کسب مقام چهارم کشوری در لیگ نوجوانان، میزبانی کشوری لیگ در رده نوجوانان در سالن الغدیر ملایر و حضور چهار نفر از قهرمانان تکواندو ملایر در تیم ملی نیروهای مسلح، دانشجویان و توریست های انتخابی تیم ملی اشاره کرد.

وی بیان کرد: داور مسابقات بین المللی جام فجر در سال ۲۰۱۲، داور مسابقات بین المللی جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۷، داور بین المللی مسابقات صربستان ۲۰۱۹ در کشور صربستان، داور مسابقات بین المللی جام فجر در سال ۲۰۱۹، داور نمونه مسابقات انتخابی تیم ملی در مرحله دوم انتخابی، معرفی چهار قهرمان شامل دکتر مهدی لطیفی فرد، مجید دیبافر، پوریا حسنوند و مجید مرادی به اردوی تیم ملی از تیم شهید صفرخانیان و معرفی سه داور و دو مربی به جمع داوران و مربیان استان از باشگاه تختی تیم شهید صفرخانیان از جمله افتخاراتی است که با سال ها تلاش، تمرین مستمر و پیگیری مجدانه برای کشور، استان و شهرستان کسب کردم.

صفرخانیان با بیان اینکه یکی از بزرگترین افتخاراتم حضور در بدنه آموزش و پرورش بوده و سال هاست که به امر تدریس مشغول هستم، افزود: مدیر نمونه شهرستانی، دو سال سابقه آموزشی و مدیریت در آموزش و پرورش، سه سال مدیریت آموزشگاه های مدارس ملایر، چهار سال نماینده مدیران مدارس ملایر در شورای آموزش و پرورش در فرمانداری، چهار سال نماینده مدیران در انجمن و اولیاء آموزش و پرورش، هفت سال نماینده مدیران مدارس هیئت امنایی ملایر و مربیگری، داوری، سرمربیگری، سرپرست تیم های آموزش و پرورش در مسابقات المپیاد کشوری دانش آموزی، همگی سبب شده با نوجوانان و جوانان عجین شوم و برای تعالی و رشد ورزشی آینده سازان مملکت از هیچ تلاش فروگذار نباشم.

وی در پایان با اشاره به استعداد قابل توجه ورزشکاران ملایر در رشته های گوناگون ورزشی، ابرازامیدواری کرد: با حمایت جدی مسئولان و ورود بیشتر خیران، نیکوکاران و حامیان ورزش، بیش از گذشته شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در عرصه ورزش این شهرستان همانند سال‌های قبل باشیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.