امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 22075
  پرینت تاریخ انتشار : 20 می 2021 - 17:00 | 28 بازدید
مولدسازی معادن تعیین تکلیف شوند

لزوم فروش املاک مازاد ادارات در همدان

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه باید سرعت بیشتری در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام صورت گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی فروش املاک مازاد و اضافی را در دستور کار قرار دهند. سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه، و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در  […]

لزوم فروش املاک مازاد ادارات در همدان

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه باید سرعت بیشتری در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام صورت گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی فروش املاک مازاد و اضافی را در دستور کار قرار دهند.

سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه، و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در  استان همدان فراهم است.

وی با بیان اینکه با توجه به ماه‌های پایانی دولت، نباید برنامه‌های دستگاه اجرایی تحت تاثیر آن قرار گیرد گفت: مدیران باید پیگیری‌ها و تلاش‌های خود را تا آخرین لحظات پایانی در دستور کار قرار دهند ضمن اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، تغییر نخواهند کرد.

استاندار همدان ماموریت‌ دستگاه‌های اجرایی در برنامه راهبردی سه ساله توسعه استان، باید به صورت کامل و با تمام ظرفیت‌ها تا پایان دولت انجام گیرد گفت: امسال با تدابیر مقام معظم رهبری، نام‌گذاری سال منطبق بر شرایط کشور طرح شده است.

وی با بیان اینکه امیداوریم به همت بخش خصوصی و حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی این پروژه‌ها به سرانجام برسند گفت: تا کنون توفیقات خوبی در زمینه تحقق برنامه راهبردی سه ساله توسعه استان به دست آماده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه ۱۲۰ واحد تولیدی در استان همدان در سال گذشته احیا و به چرخه تولید برگشت اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار و مطالعه شده امری ضروری است.

وی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی برای ارتقای ظرفیت تولید خود، از سیاست‌های جدی دستگاه‌های ذیربط باشد گفت: استفاده بهینه از ظرفیت، امکانات و خط تولید واحدهای تولیدی که احیای آن‌ها ممکن نیست، در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه باید سرعت بیشتری در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام صورت گیرد و بانک‌ها نگاه ویژه‌تری به طرح‌های استان داشته باشند اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاران، سازندگان و متقاضیان طرح‌های مختلف تعامل نزدیک داشته باشند.

وی عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در خدمت و حمایت از تولید‌کنندگان را رضایت‌بخش دانست و با بیان اینکه توجه به استارتاپ‌ها و کسب و کار جدید از اولویت‌های جدی مسئولان مربوطه باشد گفت: حمایت و خرید از کالاهای داخلی استان باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

شاهرخی با بیان اینکه طبق دستور رئیس‌جمعور مبنی بر فعال کردن و مولدسازی معادن، در استان نیز هرچه سریع‌تر، مولدسازی معادن تعیین تکلیف شوند افزود: اعضای شورای برنامه‌ریزی تعامل و رابطه نزدیکی با رسانه‌های استان برای در میان گذاشتن برنامه‌ها و ارائه گزارش اقدامات خود داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای قطار شهری در همدان، اعتبار فاز اول این پروژه را ۵ هزار میلیارد تومان دانست و در بخش دیگری از سخنانش گفت: دستگاه‌های اجرایی فروش املاک مازاد و اضافی را در دستور کار قرار دهند.

در  پایان جلسه از اطلس نقشه‌های آمایش استان، توسط استاندار همدان و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان رونمایی شد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.