امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 21910
  پرینت تاریخ انتشار : 17 می 2021 - 16:00 | 28 بازدید
رئیس پلیس راهور شهرستان همدان

ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در همدان/ کاهش تصادفات

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، از کاهش تصادفات طی اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این رویداد به دلیل کاهش ترددها و اعمال محدودیت‌ بوده است. فرخ جمالی  در همدان از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در همدان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل […]

ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در همدان/ کاهش تصادفات

به گزارش همدان نوین، رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، از کاهش تصادفات طی اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این رویداد به دلیل کاهش ترددها و اعمال محدودیت‌ بوده است.

فرخ جمالی  در همدان از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در همدان خبر داد و اظهار کرد: به دلیل شرایط نارنجی همدان و کنترل بیماری کرونا همچنان تردد خودروهای غیربومی در همدان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال قانون ۵۶۰ خودرو طی ایام عید فطر در همدان گفت: تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی با پشتیبانی نیروی انتظامی و همراهی نیروی مقاومت بسیج در سه نوبت به صورت شبانه روزی در ورودی‌های شهر مستقر شده و اجازه ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان را ندادند و با متخلفان برخورد شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با بیان اینکه میزان تصادفات خودروها در اردیبهشت ماه امسال به نسبت سال گذشته در همدان کاهش داشته است افزود: این موضوع به دلیل کاهش ترددها بوده اما چند روزی است بعد از ظهرها شاهد افزایش ترددها در داخل شهر هستیم و امکان افزایش تصادفات وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها نگرانی ما بیشتر از سوی موتورسیکلت‌سواران است که امیدوارم خانواده‌ها به این مسئله توجه کنند و این وسیله نقلیه را در اختیار فرزندان کم سن و سال خود قرار ندهند چون اغلب فاقد گواهینامه‌ و کلاه ایمنی هستند و با انجام حرکات نمایشی تهدید بزرگی برای عابرین پیاده شده‌اند.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.