امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21777
  پرینت تاریخ انتشار : 15 می 2021 - 11:50 | 21 بازدید
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان همدانی

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه امتحانی برای امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم در استان خبر داد. محمد پورداود با بیان اینکه در اجرای مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار کرد: با […]

آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه امتحانی برای دانش‌آموزان همدانی

به گزارش همدان نوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه امتحانی برای امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم در استان خبر داد.

محمد پورداود با بیان اینکه در اجرای مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با بسیج همه امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عوامل اجرایی آزمون و دانش آموزان، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تأکید بر اینکه حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اهمیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: مراقبین سلامت آموزش و پرورش در حوزه های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون بر فرآیند برگزاری امتحانات نظارت می کنند.

پورداود با اشاره به اینکه در حوزه های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله دو متری صندلی ها به صورت مستمر و روزانه ضد عفونی و گندزدایی انجام خواهد شد و مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای دانش آموزان دارای بیماری های خاص و دارای علائم مشکوک در حوزه ها اتاق ایزوله ویژه درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان آمار دانش آموزان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم حدود ۱۴ هزار نفر و پایه نهم را ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و یادآور شد: ۱۳۰ حوزه  امتحانی در سطح استان برای آزمون آماده سازی شده است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.