امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21383
  پرینت تاریخ انتشار : 07 می 2021 - 14:30 | 34 بازدید
استاندار همدان:

روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) است گفت: روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است.  «سیدسعید شاهرخی» روز جمعه با انتشار پیامی روز جهانی قدس را گرامیداشت و اظهار کرد: روز جهانی قدس زمینه‌ای برای بیداری جهان اسلام و رهایی […]

روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) است گفت: روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است.

 «سیدسعید شاهرخی» روز جمعه با انتشار پیامی روز جهانی قدس را گرامیداشت و اظهار کرد: روز جهانی قدس زمینه‌ای برای بیداری جهان اسلام و رهایی از دست مستکبرین و زورگویان است.

وی خاطرنشان کرد: هر چند امسال راهپیمایی روز جهانی قدس نداریم اما برای همیشه روز جهانی قدس در بین ملت های مسلمان جهان اهمیت ویژه ای دارد و دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین را وظیفه دینی و ملی خود می دانیم.

استاندار همدان گفت: استکبار و رژیم صهیونیستی باید بدانند قدس شریف متعلق به مردم این سرزمین و متعلق به همه مسلمانان جهان است و مورد حمایت همه مسلمانان است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس نام‌گذاری شده است و هر سال مردم سراسر جهان این روز را گرامی می‌دارند و خشم و انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.